לוס אנג'לס לייקרס, עדיין ללא אנתוני דייויס ודניס שרודר, ספגה הלילה (בין רביעי לחמישי) את הפסדה הרביעי ברציפות - 114:89 ליוטה ג'אז.
למרות התקופה הרעה, לברון ג'יימס ניסה לשמור על קור רוח: "זאת תקופה קשה עבורנו, אבל היא לא תגדיר את מה שיקרה בשאר העונה או בטווח הארוך. אני צריך לעשות עבודה טובה יותר. נלמד ממה שקרה הלילה, ובמשחקים הקודמים, ונמשיך הלאה".
2 צפייה בגלריה
לברון
לברון
לברון. קשה בלי דייויס
(צילום: רויטרס)
ג'יימס, שקלע 19 נקודות, הוסיף: "כל השחקנים נמצאים בסיטואציה שלא היו נקלעים אליה במצב רגיל. צריך לשמור על ביטחון". הכוכב דיבר גם על יוטה שממשיכה להרשים: "הם משחקים כדורסל טוב, מדובר בקבוצה טובה מאוד". גם מאמן הלייקרס, פרנק ווגל, החמיא לג'אז: "הם הקבוצה הכי חמה בליגה. אין ב-NBA כרגע קבוצה שמשחקת טוב כמו יוטה ג'אז".
בצד של יוטה היו כמובן מרוצים מה-W על היריבה מצמרת המערב. רודי גובר שסיים עם 18 נקודות, אמר: "הכי חשוב שנמשיך להשתפר. עשינו עבודה נהדרת מבחינת תנועה בהתקפה. כשאנחנו מגנים כמו שצריך ומוסרים ככה בהתקפה, קשה לעצור אותנו".
2 צפייה בגלריה
דונובן מיטצ'ל
דונובן מיטצ'ל
דונובן מיטצ'ל. 13 נקודות
(צילום: AFP)
מייק קונלי (14 נקודות), שנותר מחוץ למשחק האולסטאר, ביקר את העובדה שלמרות שיוטה נראית נפלא רק דונובן מיצ'ל וגובר קיבלו מקום במשחק הכוכבים: "אנחנו עושים היסטוריה בכל כך הרבה דרכים, והיו צריכים לתגמל אותנו בהתאם".