וושינגטון ממשיכה עם ההתרסקות שלה, והלילה (בין חמישי לשישי) רשמה את ההפסד ה-10 ב-12 משחקיה האחרונים - 106:102 לניו יורק, שניצחה אותה בפעם השנייה ברציפות במדיסון סקוור גארדן, והשלימה סוויפ עונתי.
רוי האצ'ימורה, שדווקא היה לו משחק טוב עם 21 נקודות ו-9 ריבאונדים, הודה שלקבוצה יש בעיות: "האווירה בחדר ההלבשה לא ממש טובה. אנחנו לא רוצים להפסיד ולא עולים על הפרקט בשביל להפסיד. שיחקנו חזק היום, אבל אנחנו חייבים להיות חכמים יותר".
2 צפייה בגלריה
דני אבדיה
דני אבדיה
דני אבדיה
(צילום: AP)
כוכב הוויזארדס, בראדלי ביל (26 נקודות באחוזים רעים), התייחס לסיום הצמוד: "האחריות שלי היא לסגור את המשחק. היינו במצב מצוין לנצח, באנו למשחק עם האנרגיה הנכונה, וגם אני. ההפסד הזה הוא על הכתפיים שלי. היינו אגרסיביים, האצ'ימורה שמר מצוין על ג'וליוס רנדל (13 נקודות בלבד). במחצית השנייה חזרנו לחוסר היציבות שמאפיינת אותנו, אני חייב להיות ממוקד יותר".
המאמן סקוט ברוקס אמר: "באנו פיזיים למשחק וברבע האחרון עשינו טעויות קריטיות. וכשאתה עושה זאת, הם (הניקס) קולעים עליך שלשות".
2 צפייה בגלריה
בראדלי ביל
בראדלי ביל
בראדלי ביל
(צילום: AP)
מי שכלל לא שותף ברבע האחרון הוא דני אבדיה, שב-11 דקות שקיבל לא קלע והחטיא את ארבע הזריקות שלו מהשדה. אחת מהן הייתה ניסיון ליי-אפ הזוי שעף מעל הלוח ולא פגע בכלום.
הרוקי הישראלי דווקא נראה משועשע מההחטאה, בעוד שהשדר המפורסם מייק ברין אמר: "אבדיה, מה זה היה?". ברשת צחקו עליו וכתבו שזה היה ניסיון הליי-אפ הכי גרוע שראו ממנו. ומי יודע, אולי הפורוורד ייכנס למהדורה הבאה של "שאקטין א-פול", דירוג המהלכים המצחיקים של השבוע בהנחיית שאקיל אוניל.