לוס אנג'לס לייקרס עלתה הלילה (בין חמישי לשישי) ל-1:2 בסדרה מול פיניקס בזכות 95:109 בסטייפלס סנטר, במשחק חם שכלל לא מעט עצבים.
רגע שממחיש היטב את היריבות בין הקבוצות התרחש 40 שניות לסיום המשחק, כאשר דניס שרודר עלה לליי-אפ ונדחף בצורה לא ספורטיבית על ידי דווין בוקר וג'יי קראדור, שהורחקו בשל כך. תגובתו של הגרמני, שהשתטח על הרצפה? שכיבות שמיכה על האגרופים. אנתוני דיוויס התייחס לאירוע וכינה אותו "מהלך מלוכלך".
3 צפייה בגלריה
שרודר על הפרקט
שרודר על הפרקט
שרודר על הפרקט
(צילום: רויטרס)
3 צפייה בגלריה
לברון וקראודר
לברון וקראודר
לברון וקראודר
(צילום: AP)
כוכב הלייקרס שקלע 34 נקודות הוסיף: "אסור שדבר כזה יקרה. זה אמנם משחק פלייאוף, אבל לא דוחפים שחקן עם שתי ידיים כשהוא באוויר. זה פשוט מלוכלך. שרודר יכול היה להיפצע בצורה רצינית. מזל שהוא בסדר אחרי הדבר הזה, אבל זה פשוט לא מקובל". בוקר מצידו הודה שהיה מתוסכל: "הפסדנו במשחק ואנחנו רק רוצים לנצח".
מי שעוד חווה משחק לא פשוט בכלל היה כריס פול. לגארד הוותיק היו טענות כנגד השופטים ובעיקר סקוט פוסטר והוא גם שלף נתון סטטיסטי מעניין: "אם הייתי אדם של הימורים, אז 11 הפסדים ברצף... להפסיד 11 פעמים ברצף זה קשוח". פול התייחס לכך שהוא מעולם לא ניצח משחק פלייאוף בו שפט פוסטר והמאזן כפי שכבר הבנתם עומד על 11:0 כרגע.
3 צפייה בגלריה
כריס פול מתוסכל
כריס פול מתוסכל
כריס פול מתוסכל
(צילום: רויטרס)
לברון ג'יימס קלע 21 נקודות ודיבר על ההתאוששות מהפציעה: "עד שאהיה בריא לחלוטין, החברים לקבוצה ממשיכים לחפות עליי ואני ממשיך לייצר מהלכים עבורם".
הלייקרס השיגו ניצחון ביתי בפלייאוף לראשונה מזה שמונה שנים - והשחקנים הודו בעיקר ל-7,000 האוהדים שהגיעו לסטייפלס סנטר. "זה דבר מדהים. היה לילה מיוחד", הודה לברון. "רק רצינו לתת פרס לקהל על הנאמנות שלו".
גם דייויס המשיך באותו הקו: "אפשר רק לדמיין מה יהיה פה עם 20,000 איש ביציעים. עדיין הייתה אווירה רועשת ומחשמלת. כשהאולם יהיה מלא, וכולם פה יצרחו ויצעקו, אין לי ספק שזה הולך להיות אפילו יותר טוב".
פורסם לראשונה: 10:50, 28.05.21