הסדרה הנהדרת בין לוס אנג'לס קליפרס לדאלאס לא רוצה להסתיים. הבוקר (שבת) שחקניו של טיירון לו רשמו ניצחון חוץ גדול - 97:104 על המאבס בזכות תצוגה של קוואי לנארד שסיים עם 45 נקודות (18 מ-25 מהשדה) - והשוו ל-3:3. הנתון המדהים הוא שלראשונה בהיסטוריה של פלייאוף ה-NBA כל ששת הניצחונות בסדרה הושגו על ידי קבוצות החוץ.
קוואי היה שם בענק עבור האורחת, וברבע הרביעי בכל פעם שהיא הייתה צריכה סל הוא קלע. רג'י ג'קסון סיים עם 25 (14 ברבע הראשון) ופול ג'ורג' הוסיף 20. הם גם היו השלושה היחידים שקלעו בדאבל פיגרס עבור המנצחת.
2 צפייה בגלריה
קוואי לנארד
קוואי לנארד
קוואי מטביע על פורזינגיס
(צילום: רויטרס)
הקליפרס, שראו את היריבה העירונית שלהם, ל.א לייקרס, מודחת על ידי פיניקס אתמול, לא רצו שזה יקרה גם להם, אז הם סיפקו רבע רביעי נהדר בו ניצחו 20:31, אחרי שפיגרו 77:73 בכניסה אליו.
לוקה דונצ'יץ' היה פחות או יותר היחיד שהגיע לעבוד אצל המפסידה עם 29 נקודות ו-11 אסיסטים, אבל שחקני ל.א עשו עליו עבודה לא רעה ותסכלו אותו לא פעם. הסלובני לא היה מדויק מחוץ לקשת וסיים עם 2 מ-9. מי שהיה חלש מאוד ושוב לא הופיע הוא קריסטפס פורזינגיס עם 7 נקודות ו-5 ריבאונדים בלבד ב-31 דקות. טים הארדוויי ג'וניור קלע 23, אבל החטיא שלשה קריטית וגם חדירה לסל במאני טיים.
2 צפייה בגלריה
קוואי לנארד, לוקה דונצ'יץ'
קוואי לנארד, לוקה דונצ'יץ'
קוואי מול לוקה
(צילום: gettyimages)
המשחק השביעי והמכריע בסדרה היחידה למעשה שעדיין לא הוכרעה בסיבוב הראשון יתקיים בסטייפלס סנטר ביום ראשון (22:30). יוטה כבר מחכה למנצחת בחצי הגמר.