רשימת השחקנים שלא תהיה עם חזרת עונת ה-NBA מפגרת הקורונה ממשיכה להתארך. הערב (שישי) הודיע כוכב אינדיאנה, ויקטור אולאדיפו, כי החליט לוותר על המשך העונה ולא יגיע ל"בועה" בדיסניוורלד בסוף החודש.
אולדיפו בן ה-28 חזר לפני תחילת משבר הקורונה מפציעה ממושכת וכעת הסביר כי הוא לא רוצה להעמיס על גופו ולהסתכן בפציעה נוספת. "אני באמת רוצה לשחק, וכמתחרה וכחבר לקבוצה - זה קורע אותי לגזרים", אמר אולאדיפו ל"האתלטיק" והוסיף: "אני מרגיש שאני נמצא במקום נהדר בשיקום שלי ומתקרב ל-100 אחוז. עם כל המשתנים, מאיך שאני צריך לבנות את העומס החשש לפציעה נוספת וסימן השאלה לגבי ה'בועה', אני פשוט לא יכול להרגיש בנוח לשחק".
2 צפייה בגלריה
ויקטור אולאדיפו אינדיאנה
ויקטור אולאדיפו אינדיאנה
לא רוצה להסתכן. אולאדיפו
(צילום: AFP)
"אני צריך להיות חכם וההחלטה הזו לא הייתה קלה", המשיך אולאדיפו. "אבל אני באמת מאמין שאמשיך במסלול שלי ואחלים לחלוטין לקראת עונת 2020/21. זו ההחלטה הנכונה עבורי".
ב-13 המשחקים שרשם לפני פגרת הקורונה, העמיד אולאדיפו ממוצעים של 13.8 נקודות ו-3.2 ריבאונדים לערב. במשחקו האחרון כבר הרשים עם 27 נקודות על הראש של בוסטון. אינדיאנה, עם מאזן 26:39, תהיה אחת מ-22 קבוצות ה-NBA שיגיעו ב-30 ביולי לדיסניוורלד.
2 צפייה בגלריה
הייוורד זורק
הייוורד זורק
הייוורד. רוצה להיות לצד אשתו בלידה
(צילום: רויטרס)
שחקן אחר שלא יהיה עד סוף העונה ב"בועה" באורלנדו הוא גורדון הייוורד מבוסטון. הייוורד הודיע כי יאלץ לעזוב את אורלנדו בספטמבר, גם אם בוסטון תישאר שם, בשל הרצון להיות לצד אשתו רובין בלידת ילדם הרביעי.