וושינגטון כנראה אוהבת לפגוש את ברוקלין העונה. היא ניצחה רק חמש פעמים, פעמיים מתוכן מול הנטס, אחת המועמדות הגדולות ללכת עד הסוף העונה. הלילה (בין ראשון לשני) זה הסתיים בצורה דרמטית שאף אחד על הפרקט היה יכול לדמיין.
הוויזאדרס הגיעו עם ארבעה הפסדים רצופים וללא ניצחון מאז שחזרו לעניינים בעקבות מכת הקורונה שספגה הקבוצה וכבר פיגור בחמש נקודות עם פחות מ-24 שניות לבאזר. איך זה הסתיים? ב-146:149 לזכותם אחרי שתי שלשות בשמונה השניות האחרונות.
2 צפייה בגלריה
שחקני וושינגטון חוגגים
שחקני וושינגטון חוגגים
איזה סיום למשחק הזה. שחקני וושינגטון חוגגים
(צילום: EPA)
"נכון לעכשיו, אין לנו שום דבר להפסיד", אמר ראסל ווסטברוק (41 נקודות), שקלע את השלשה השנייה. "זה או לנצח או ללכת הביתה".
"האמת היא שאיש (סמית) פשוט אמר לי ללכת חזק ולזרוק", אמר בראדלי ביל (37 נקודות) לאחר הניצחון הדרמטי. "זה כל מה שיכולנו לעשות בסיטואציה הזו".
"המשחק הזה היה בידיים שלנו", אמר קיירי ארווינג המאוכזב בסיום. "זה היה צריך להיות ניצחון שלנו, ואנחנו פשוט צריכים להסתכל על עצמנו במראה ולבדוק מה אנחנו יכולים לתקן, כל שחקן באופן אישי וכקבוצה, במיוחד בעניין ההשקעה. לא יכולתי לשמור על מקל היום. הם (שחקני וושינגטון) פשוט חלפו על פניי, התחלתי להיות מתוסכל מזה".
"זו הייתה הפעם הראשונה השנה ששתיתי 'ווייט קלו' (משקה אלכוהולי אמריקאי)", סיפר בצחוק מאמן וושינגטון סקוט ברוקס. "רציתי ליהנות ממנו. זו הרגשה טובה. אני רוצה שהשחקנים שלנו ייהנו מהניצחון הזה. נלחמנו, נלחמנו בכל הכוח".
2 צפייה בגלריה
בראדלי ביל מול קיירי ארווינג
בראדלי ביל מול קיירי ארווינג
"חלפו על פניי בכל פעם, התחלתי להיות מתוסכל". ארווינג מנסה לשמור על ביל
(צילום: EPA)
"אנחנו עושים את זה כל השנה, אבל הפעם אלי הכדורסל החליטו להפסיק להתאכזר אלינו".
ג'ו האריס, שסיפק שיא קריירה של 30 נקודות (8 שלשות) התייחס להפסד הדרמטי: "זה לא עניין של מהלך אחד. אבל ברור שאם לא הייתי מאבד את הכדור, לא היינו יושבים כאן ומדברים על זה".
"כשאתה סופג 149 נקודות במשחק אחד, האיבוד של האריס הוא טעות אחת לעומת בערך 50 טעויות שנעשו בהגנה", אמר המאמן המפסיד סטיב נאש. "לא היינו טובים הגנתית, ואנחנו יכולים להסתכל על ההחטאה מתחת לסל או על האיבוד שהוביל לשלשה, אבל בכלל לא היינו צריכים להגיע למצב הזה. היה לנו יתרון גדול, ונתנו להם להישאר קרובים מדי יותר מדי זמן עד שהביטחון שלהם גבר. זו קבוצה שצמאה לניצחונות, ונתנו לה הזדמנות לחזור לחיים בליגה".
אגב, 295 הנקודות המשותפות של שתי הקבוצות – כבר אמרנו שהגנה ממש לא הייתה פקטור במשחק הזה – הן הכמות השנייה הכי גבוהה במשחק שלא הלך להארכה ב-25 העונות האחרונות.