משחק הכנה או לא, עבור לברון ג'יימס כל ניצחון חשוב. הלילה (בין חמישי לשישי) ה'מלך' חזר לפרקט אחרי לא מעט חודשים ללא משחק כדורסל רשמי, רק שספג יחד עם הלייקרס הפסד ראשון ב'בועה' בדיסניוורלד - 104:108 לדאלאס.
לברון צעק, התלהב ואפילו סיפק טראש טוק אחרי עוד מהלך וירטואוזי ("אני עדיין השחקן הכי מהיר כאן"), גם אם זה היה ללא קהל ביציעים. ג'יימס ואנתוני דייויס שיחקו מחצית אחת בלבד, וזה לא הספיק ל'וי' ראשון. לברון רשם 12 נקודות, חמישה אסיסטים ושלושה ריבאונדים, דייויס הוסיף 12 נקודות ו-2 חטיפות ב-15 דקות.
2 צפייה בגלריה
לוקה דונצ'יץ' ולברון ג'יימס
לוקה דונצ'יץ' ולברון ג'יימס
חזרו לפרקט. דונצ'יץ' ולברון
(צילום: רויטרס)
סת' קרי הוליך את המאבריקס עם 23 נקודות ב-16 דקות ולוקה דונצ'יץ' תרם 14 נקודות, שישה אסיסטים וחמישה ריבאונדים.

מילווקי - סן אנטוניו 92:113

הסיפור הגדול נרשם מחוץ לפרקט, כשבקי האמון הייתה זו שהדריכה את המשחק וגרג פופוביץ' נרשם בטופס כעוזר שלה, כשהוא עוטה מסיכה ונמצא בקצה הספסל. הבאקס טיילו מהפתיחה ונעזרו ב-22 נקודות (9 מ-13 מהשדה) של יאניס אנדטוקומבו ו-17 של ברוק לופס. לוני ווקר קלע 14 לספרס, ששחקן שלהם גם אחראי על המהלך הגדול של הלילה: דאנק אדיר של דרו יובנקס על הפרצוף של תנאסיס אנדטוקמבו, אחיו של יאניס.
2 צפייה בגלריה
אנדטוקומבו
אנדטוקומבו
נראה נהדר. יאניס
(צילום: AFP)

אינדיאנה - פורטלנד 88:91

ויקטור אולאדיפו, שבתחילה לא ידע אם יגיע ל'בועה', חזר ורשם 8 נקודות ב-19 דקות. הנקודות הראשונות שלו מאז שב מפציעה ארוכה. ג'סטין הולידיי הוליך את המנצחת עם 16 נקודות, יוסוף נורקיץ' קלע 14 למפסידה. הרגע המביך: פספוס דאנק מצד סי.ג'יי מקולום.

פיניקס - יוטה 88:101

הסאנס נראו טוב ושישה שחקנים קלעו אצלם בספרות כפולות. מיקל ברידג'ס רשם 14, דיאנדרה איטון ודווין בוקר 13 כ"א. דונובן מיצ'ל קלע 17 נקודות ב-21 דקות לג'אז, אבל הוא היה נקודת האור היחידה.