קייטלין קלארק, כוכבת אינדיאנה פיבר, רשמה עוד ציון דרך היסטורי בקריירה הקצרה שלה ב-WNBA. קלארק נבחרה הלילה (בין רביעי לחמישי) לחמישייה הראשונה של העונה - הרוקית הראשונה מאז קנדיס פארקר ב-2008 שרושמת הישג שכזה.
קלארק, שזכתה בתואר רוקית העונה, קיבלה 52 קולות מ-66 מתוך 67 עיתונאים שהשתתפו במשאל - שהכניסו אותה לחמישייה הראשונה. היא הצטרפה, כאמור לפארקר, סו בירד (2002), טאמיקה קצ'ינגס (2002) ודיאנה טוראסי (2004) כרוקיות היחידות שזכו לכבוד זה בהיסטוריה של הליגה.
2 צפייה בגלריה
קייטלין קלארק
קייטלין קלארק
הישג מרשים. קלארק
(צילום: Emilee Chinn/Getty Images)
בעונה הסדירה, קלארק שיחקה בכל 40 המשחקים של הפיבר, שסיימו במקום השישי בליגה עם מאזן של 20:20. היא רשמה ממוצעים מרשימים של 19.2 נקודות, 8.4 אסיסטים (הכי הרבה בליגה), 5.7 ריבאונדים ו-1.3 חטיפות ב-35.4 דקות למשחק. בנוסף, היא הובילה את הליגה עם 122 שלשות וסייעה לפיבר להעפיל לפלייאוף לראשונה מאז 2016.
לצד קלארק, נבחרו לחמישייה הראשונה גם נפיסה קולייר (מינסוטה לינקס), אז'ה ווילסון (לאס וגאס אייסס), בריאנה סטיוארט (ניו יורק ליברטי) ואליסה תומאס (קונטיקט סאן). ווילסון, שנבחרה פה אחד ל-MVP של העונה, זכתה למקום בחמישייה הראשונה בפעם השלישית ברציפות ובפעם הרביעית בסך הכל.

הליברטי בדרך לסיים בצורת בת 51 שנה

ניו יורק ליברטי התקרבה הלילה צעד נוסף לזכייה באליפות הראשונה שלה ב-WNBA לאחר ניצחון דרמטי 77:80 על מינסוטה לינקס במשחק מספר 3 בסדרת הגמר. סברינה יונסקו הייתה גיבורת הערב כשקלעה את שלשה הניצחון, שנייה לבאזר, מהלוגו, והעניקה לקבוצתה יתרון 1:2 בסדרה (בשיטת הטוב מ-5).
2 צפייה בגלריה
יונסקו חוגגת ניצחון חוץ דרמטי
יונסקו חוגגת ניצחון חוץ דרמטי
יונסקו חוגגת ניצחון חוץ דרמטי
(צילום: David Berding / GETTY IMAGES NORTH AMERICA / AFP)
הליברטי, שחזרו מפיגור של 15 נקודות במה שהיה הקאמבק השלישי בגודלו בהיסטוריה של גמר ה-WNBA, נמצאים כעת במרחק ניצחון אחד מהתואר הנכסף (שיסיים בצורת בת 51 שנה לעיר ניו יורק בכדורסל, מאז האליפות של הניקס ב-1973). בריאנה סטיוארט הובילה את הליברטי עם 30 נקודות, הלינקס קיבלו הופעה טובה מנפיסה קולייר (22 נקודות) וקיילה מקברייד (19).