בעוד שלושה שבועות תחל רשמית עונת ה-NBA במשחק סופר-מסקרן בין האלופה גולדן סטייט ללוס אנג'לס לייקרס בצ'ייס סנטר. ואכן, הקהל בארה"ב מוכן לשלם לא מעט כסף כדי לחזות מקרוב בקרב בין סטף קרי ללברון ג'יימס.
בארה"ב מפרסמים כי כרטיס למשחק המדובר ב-18 באוקטובר (במחיר נקוב, לא אצל ספסרים) יעלה בממוצע 897 דולר. הכרטיס הזול ביותר מתומחר ב-241 דולר והיקרים מגיעים לכמה עשרות אלפים. מסתבר שרק במשחק אחד בהיסטוריה המחיר הממוצע לכרטיס היה גבוה יותר (1,137 דולר) - ערב הפרישה של קובי בראיינט ב-2016.
3 צפייה בגלריה
לברון ג'יימס מול סטף קרי
לברון ג'יימס מול סטף קרי
משחק לעשירים. ג'יימס מול קרי
(צילום: רויטרס)

הכנה: גולדן סטייט שוב ניצחה את וושינגטון

גולדן סטייט השלימה היום (ראשון) ניצחון כפול על וושינגטון, במהלך מסע המשחקים של שתי הקבוצות ביפן, הפעם 95:104 בסאיטמה.
כצפוי, המאמנים - סטיב קר מצד אחד ו-ווס אנסלד ג'וניור מצד שני - שיתפו את כל השחקנים וביצעו רוטציה רחבה. כך שהקהל לא ממש היה יכול ליהנות מדקות רבות של הכוכבים הגדולים על הפרקט.
3 צפייה בגלריה
קרי מול האצ'ימורה
קרי מול האצ'ימורה
לא שיחק יותר מדי. קרי מול האצ'ימורה
(צילום: AP)
למרות זאת, סטף קרי בלט אצל האלופה עם 17 נקודות ב-17 דקות, מוזס מודי ופטריק בולדווין הוסיפו 12 כ"א. קריסטפס פרוזינגיס (18 נקודות) ורוי האצ'ימורה (11 נקודות ו-10 ריבאונדים) הוליכו את קלעי המפסידה
בכלל, הווריורס והוויזארדס עלו בסגלים די חסרים, כשבין הנעדרים אפשר היה למצוא את קליי תומפסון, בראדלי ביל ודני אבדיה, שעדיין לא התאושש מהפציעה במפשעה איתה שיחק ביורובאסקט האחרון.
במשחק הכנה נוסף, ממפיס גברה 102:107 על מילווקי נטולת יאניס אנדטוקומבו. היווני שבר את הרשת כשנצפה אוכל חטיפים ושוקולדים על הספסל בזמן ההתמודדות - ואפילו מכבד את חבריו. עד כדי כך המשחק עניין אותו. דייויד רודי קלע 17 לגריזליס, ג'ורדן אנוורה 21 לבאקס.
3 צפייה בגלריה
קונצ'אר
קונצ'אר
קונצ'אר בדרך לסל
(צילום: רויטרס)