עבור לברון ג'יימס, כוכב לוס אנג'לס לייקרס, ההחלטה לחזור לעונתו ה-21 ב-NBA לא הייתה חפוזה. "הייתה לי שיחה עם המשפחה, עם עצמי. אני מרגיש שיש לי עוד הרבה דלק במיכל", סיפר לפנות בוקר (בין שני לשלישי) במסיבת העיתונאים שערכה אל-איי לקראת העונה שבפתח.
לברון עבר קיץ לא פשוט מבחינה אישית. בנו בן ה-18, ברוני, לקה בדום לב במהלך אימון של מכללת USC ופונה לבית החולים. בימים האחרונים סיפר ג'יימס כי בנו התאושש והלילה אף חשף כי הוא צפוי לשחק העונה כדורסל. "ברוני מחלים", אמר הכוכב. "הוא החל כבר בתהליך שיקום כדי לחזור לפרקט עוד העונה עם חבריו ב-USC".
3 צפייה בגלריה
לברון ג'יימס
לברון ג'יימס
מוכן לעונה מספר 21. ג'יימס במהלך מסיבת העיתונאים
(צילום: EPA/ALLISON DINNER)
"בהחלט הייתה מערבולת של רגשות למשפחה שלנו הקיץ", המשיך לברון. "אבל הדבר הכי טוב זה שיש לנו אחד את השני. אנחנו שמחים לראות איפה הוא היום ואנחנו מצפים לראות מה העתיד צופה לו"
לברון ציין כי "אני הולך להקדיש את העונה הזו לברוני בגלל התקרית שקרתה הקיץ. הדבר היחיד שחשוב זו המשפחה שלך. לראות מה שהוא נאלץ לעבור ומה הוא עבר בחודשים האחרונים - זה הרבה".
3 צפייה בגלריה
לברון ג'יימס מברך את בנו ברוני
לברון ג'יימס מברך את בנו ברוני
בשורות טובות. לברון עם ברוני
(צילום: AP)
לפני חודש וחצי זה היה נראה אחרת, כשמלך הסלים בכל הזמנים של ה-NBA שיתף כי הוא שוקל לתלות את הנעליים. במסיבת העיתונאים הרשמית שלאחר המשחק האחרון בסדרה מול הנאגטס, סיפר 'המלך' כי "יש לי הרבה חומר למחשבה לגבי המשך הקריירה שלי. אני צריך לחשוב אם אני בכלל רוצה להמשיך לשחק"
הלילה הבהיר זאת: "באותו רגע הייתי מותש. הייתי עייף מבחינה נפשית. זה בדיוק מה שהרגשתי באותו רגע, אבל אני שמח לחזור לעונה נוספת ולעזור לקבוצה הזו, בתקווה שנביא אותה לגמר".
3 צפייה בגלריה
לברון ג'יימס ואנתוני דייויס
לברון ג'יימס ואנתוני דייויס
"הפנים של המועדון הזה". לברון עם דייויס
(צילום: רויטרס)
כוכב הלייקרס אף דיבר על עוד כמה נושאים במהלך ה"מדיה דיי", למשל על אנתוני דייויס והאם בכלל הוא מתכוון להשתתף בקיץ הקרוב באולימפיאדת פריז. "הוא הפנים של המועדון הזה", הפתיע לברון. "אתה מסתכל על כל הגופיות שהופרשו על התקרה, כל הגדולים שהגיעו לכאן ו-AD הוא אחד מהם".
לברון הוסיף כי הוא רואה את עצמו מגיע לייצג את ארה"ב במשחקים האולימפיים הקרובים. "אני לא חושב שזו תהיה מעמסה פיזית גדולה מדי עבורי עם כמות הכישרון שתהיה לנו בסגל. לא אצטרך לעשות יותר מדי. קצת לקלוע, לקחת קצת ריבאונדים".