ההפסד של גולדן סטייט 104:101 לממפיס אחרי הארכה קלקל את המאזן המושלם של הווריורס מפתיחת העונה. גם שיקגו הפסידה הלילה (בין חמישי לשישי), לניו יורק ניקס, כך שיוטה נותרה היחידה ב-NBA עם מאזן מושלם – אחרי ניצחון קל על יוסטון.
סטף קרי סיים את המשחק עם 36 נקודות, אבל נעלם במאני-טיים. כוכב גולדן סטייט לא קלע כלל ברבע הרביעי ובהארכה (0 מ-6 מהשדה). במצב כזה, לווריורס היה קשה להשיג נקמה מול ממפיס על ההפסד בפליי-אין בעונה שעברה.
2 צפייה בגלריה
סטף קרי
סטף קרי
לא מצא את עצמו ברבע הרביעי ובהארכה. קרי
(צילום: AFP)
בשלושת המשחקים האחרונים רשם קרי ברבעים האחרונים 0 מ-11 מהשדה, מה שמעלה שאלות על התפקוד שלו ברגעי ההכרעה, ואולי מראה סימנים לעייפות.
"שתי הזריקות האחרונות שלקחתי בזמן החוקי נראו טוב, אלה זריקות שאני לוקח בכל יום בשבוע", אמר קרי אחרי ההפסד, "בהארכה אני חושב שאולי לחצתי קצת, במיוחד כשלא הלך לי מהשלוש. לא נכנסתי לצבע או הנעתי את הכדור. אני קצת ביקורתי כלפי עצמי על שלוש הזריקות האחרונות שלי".
2 צפייה בגלריה
ג'ה מוראנט
ג'ה מוראנט
ג'ה מוראנט. מספרים של מועמד ל-MVP
(צילום: AP)
בתחילת עונתו השלישית ב-NBA, ג'ה מוראנט נראה כמו אולסטאר לכל דבר ועניין, אפילו מועמד ל-MVP ביום טוב. בחמשת המשחקים הראשונים של העונה הוא עם ממוצעים של 30.4 נקודות ב-54% שדה כולל 2.6 שלשות לערב, 7.8 אסיסטים, 5.4 ריבאונדים ו-1.8 חטיפות.
הדבר השלילי היחיד בפתיחת העונה שלו הוא מספר האיבודים הגבוה (יותר מ-5 למשחק). "הוא עושה צעדים ענקיים כשחקן, כמנהיג. הוא מוצא את הקול שלו", אמר מאמן ממפיס טיילור ג'נקינס על מוראנט.