אמש (רביעי) התארחה משלחת של פצועות ופצועי צה"ל וכוחות הביטחון, חברי ארגון נכי צה"ל ממלחמת חרבות ברזל במשחק ה-NBA בין ברוקלין נטס לאינדיאנה פייסרס. לפני המשחק, חברי המשלחת נפגשו עם שחקני הקבוצה וצפויים לקיים במהלך הביקור מפגשי הסברה עם בכירים מהקהילה היהודית בניו יורק, ייפגשו עם ראש עיריית ניו יורק ויערכו סיור באו"ם.
הביקור של המשלחת נועד לחזק את הקשרים בין ישראל לקהילה היהודית בניו יורק ולהעלות את מודעות הציבור למלחמת חרבות ברזל ולתרומתם של חיילי צה"ל.
1 צפייה בגלריה
משלחת הסברה של פצועות ופצועי צה"ל וכוחות הביטחון פוגשים את ברוקלין נטס
משלחת הסברה של פצועות ופצועי צה"ל וכוחות הביטחון פוגשים את ברוקלין נטס
"המראה של פניהם הקורנות היה שווה הכל". משלחת ההסברה במהלך המשחק בין ברוקלין לאינדיאנה
(צילום: אלעד מלכה)
י', לוחם מילואים בשייטת 13, שנפצע ב-7 באוקטובר בעת חילוץ בני ערובה באיזור בארי, וסובל מפגיעה משולבת ברגליים ובחזה, אמר: "האהבה, החום והאנרגיות במגרש הפכו את החוויה לכזו שלרגע שכחנו את הפציעה שלנו. המשלחת הזו של ארגון נכי צה"ל מהווה עבורנו הוכחה שאנחנו מסוגלים להכל. אירועים כאלה ממלאים אותנו בתקווה ובכוח להמשיך לחיות חיים משמעותיים ומלאים, למרות האתגרים הרפואיים שאיתם אנו מתמודדים".
עו"ד עידן קלימן, יו"ר ארגון נכי צה"ל: "זו גאווה להוביל משלחת כל כך מיוחדת וחשובה ולספק נקודת אור לגיבורים שהקריבו מגופם ונפשם. המראה של פניהם הקורנות במשחק ובמפגש המקדים עם שחקני ברוקלין נטס היה שווה הכל".