גולדן סטייט אמנם גברה הלילה (בין ראשון לשני) 114:118 על פורטלנד, אך סיפור המשחק לא היה הניצחון הצמוד, אלא רצף השלשות ההיסטורי של סטף קרי שנעצר אחרי קצת יותר מחמש שנים ו-268 משחקים רצופים בעונה הסדירה שבהם קלע הסופרסטאר לפחות פעם אחת מחוץ לקשת.
קרי סיפק את אחד המשחקים החלשים שראינו ממנו בשנים האחרונות כשסיים עם 7 נקודות, 8 אסיסטים ובעיקר ערב של 0 מ-8 לשלוש. כוכב הווריורס, אגב, מחזיק בשני רצפי השלשות הארוכים בהיסטוריה בעונה הסדירה: 268 ו-157.
1 צפייה בגלריה
קרי
קרי
ערב נדיר. קרי
(צילום: Christian Petersen / GETTY IMAGES NORTH AMERICA / AFP)
בנוסף, קרי מחזיק ברצף השלשות הכי ארוך בתולדות ה-NBA למשחקי פלייאוף (132) ולמשחקי עונה סדירה ופלייאוף יחד (233). אותם רצפים, כזכור, נעצרו ביוני 2022 - במשחק החמישי בגמר הפלייאוף מול בוסטון - אז סיים עם 0 מ-9 מחוץ לקשת.
מי שחיפו על קרי הלילה היו קליי תומפסון, שקלע 28 נקודות ב-11 מ-16 מהשדה ואנדרו וויגינס שסיים עם 25 ב-4 מ-6 לשלוש. "אנחנו לא יכולים לסמוך על סטף שיחלץ אותנו בכל ערב", אמר מאמן גולדן סטייט, סטיב קר. "זה היה ערב קשה עבורו, אבל בשביל זה יש לנו קבוצה. כולם עוזרים אחד לשני. מצד שני, זה גם סימן נהדר, כי הוא סחב אותנו מספיק זמן השנה. אנחנו צריך לתת לו יותר עזרה".
מרצף שנעצר לשיא שנשבר. יאניס אנדטוקומבו ניפץ הלילה שיא מועדון, כשהגיע ל-7,162 ריבאונדים לאורך הקריירה בבאקס, אחד יותר מקארים עבדול-ג'אבר האגדי. היווני סיים עם 26 נקודות ו-17 ריבאונדים בניצחון הרביעי ברציפות של מילווקי - 119:128 על יוסטון.
"זה כבוד גדול", הודה בסיום יאניס. "אני לא חושב שמישהו שיער שהילד הרזה מיוון שנבחר בדראפט והיה בכלל אמור לשחק בג'י-ליג יצליח באחד הימים לשבור שיא של קארים עבדול-ג'אבר".