דני גרין אולי לא היה אחד השחקנים הכי טובים לאורך ההיסטוריה ב-NBA, אבל הוא כן כה בשלוש אליפויות עם שלוש קבוצות שונות - הישג נדיר שרק ארבעה שחקנים בהיסטוריה של הליגה השיגו. היום (חמישי) הודיע הגארד בפודקאסט שלו כי הוא תולה את נעליו בגיל 37, ובכך מסיים קריירה בת 15 עונות.
גרין, שנבחר בסיבוב השני בדראפט 2009 על ידי קליבלנד, מצא את ביתו דווקא בסן אנטוניו ספרס, שם בילה את רוב שנותיו וזכה באליפות הראשונה שלו ב-2014. בהמשך הוסיף עוד שתי טבעות אליפות - עם טורונטו ראפטורס ב-2019 ולוס אנג'לס לייקרס ב-2020.
2 צפייה בגלריה
דני גרין
דני גרין
תולה את נעליו. גרין
(צילום: AP)
הקלע הנהדר, שרשם ממוצע מרשים של 40 אחוז מחוץ לקשת לאורך הקריירה, היה ידוע לא רק ביכולת ההתקפית שלו אלא גם ביכולותיו ההגנתיות, שהביאו אותו להיבחר לחמישיית ההגנה של הליגה בעונת 2016/17. בעונת השיא שלו (2014/15) העמיד ממוצעים של 11.7 נקודות למשחק.
גרין סיים את הקריירה שלו ב-NBA עם ממוצעים של 8.7 נקודות ו-3.4 ריבאונדים ב-832 משחקים. אשתקד שיחק שני משחקים בלבד בפילדלפיה לפני ששוחרר.
2 צפייה בגלריה
זכה באליפות הראשונה שלו בסן אנטוניו. גרין
זכה באליפות הראשונה שלו בסן אנטוניו. גרין
זכה באליפות הראשונה שלו בסן אנטוניו. גרין
(צילום: AP)
בהודעת הפרישה שלו ציין גרין כי יתמקד בקריירת השידור שלו ובמיזמים עסקיים וחברתיים שונים, כולל קרן ההשקעות GreenLight וטורניר כדורסל בשיתוף עם איגוד השחקנים.