קייטלין קלארק ממשיכה לשכתב את ספרי ההיסטוריה ב-WNBA. יומיים חלפו מאז שברה את שיא האסיסטים לעונה בליגת הנשים הטובה בעולם והלילה (בין ראשון לשני) קבעה ציון דרך מרשים נוסף.
הגארדית של אינדיאנה פיבר שברה את שיא הנקודות לעונה עבור שחקנית רוקי (שחקנית לה זו עונתה הראשונה בליגה) - בעוד הצגה גדולה, הפעם בניצחון הדרמטי 109:110 על דאלאס. קלארק הגיעה ל-761 נקודות ב-39 משחקים, 15 יותר מהשיאנית הקודמת - סימון אוגוסטוס, שקלעה 744 נקודות (ב-34 משחקים) ב-2006 במדי מינסוטה לינקס ומי שתיכנס בחודש הבא להיכל התהילה של הכדורסל האמריקאי.
2 צפייה בגלריה
קלארק
קלארק
שוברת שיאים. קלארק
(צילום: AP Photo/Michael Conroy)
2 צפייה בגלריה
קלארק
קלארק
קלארק חוגגת עם האוהדים
(צילום: AP Photo/Michael Conroy)
הסיפור המיוחד הוא שאוגוסטוס למעשה הייתה האלילה של קלארק כשזו הייתה ילדה. "יש לי תמונה שלנו יחד בטלפון הישן של אבא שלי", סיפרה הלילה קלארק, שאף רשמה שיא קריירה של 35 נקודות. "תמיד הערצתי אותה ואת הדרך בה היא קלעה נקודות. זה סוג של סגירת מעגל".
קלארק מעמידה העונה ממוצעים של 19.5 נקודות, 8.4 אסיסטים ו-5.7 ריבאונדים לערב - והיא הצליחה לסחוף את הפיבר להופעה ראשונה בפלייאוף מאז 2006. "אנחנו לא רק שמחות להיות שם. אנחנו באמת מרגישות שיש ביכולתנו להתחרות עם כל קבוצה בליגה".
רצה הגורל והלילה התעסקו בארה"ב בכלל בשיא קליעה אחר שנשבר ב-WNBA. אז'ה ווילסון, כוכבת לאס וגאס אייסס, הפכה לשחקנית הראשונה שמגיעה ל-1,000 נקודות בעונה אחת, במהלך ה-71:84 של קבוצתה על קונטיקט סאן.
ווילסון, המועמדת הוודאית לזכייה ב-MVP של העונה, מעמידה ממוצע של 27 נקודות למשחק - הגבוה ביותר בתולדות הליגה. היא תנסה לעזור לאייסס לזכות באליפות שלישית ברציפות - דבר שהושג רק על-ידי קבוצה אחת בהיסטוריה - יוסטון קומטס בשנותיה הראשונות של ה-WNBA. "עד שאתלה את הנעליים, המטרה שלי לסחוט הכל מהמשחק הזה", אמרה ווילסון הנרגשת.