לאור האישומים החמורים שעומדים נגד קווין פורטר ג'וניור ומעצרו בידי משטרת ניו-יורק, בתקשורת בארה"ב מדווחים כי קבוצתו יוסטון רוקטס מתכננת להעביר אותו בטרייד בהקדם האפשרי.
על פי הדיווחים, הרוקטס פנו למספר קבוצות והציעו להן במסגרת הטרייד גם מספר בחירות דראפט עבור השחקן, שאמור להרוויח 15.9 מיליון דולר בעונה הקרובה, כחלק מחוזה לארבע שנים בשווי כולל של 82.5 מיליון דולר. במידה שעסקה כזו אכן תצא לפועל, בקבוצה של אימה יודוקה מתכוונים לנצל את הסכום שיתפנה ממשכורתו של פורטר ג'וניור על מנת להחתים שחקנים שיוכלו לעזור לקבוצה באופן מיידי.
1 צפייה בגלריה
שחקן יוסטון רוקטס קווין פורטר ג'וניור
שחקן יוסטון רוקטס קווין פורטר ג'וניור
ביוסטון עושים מאמצים גדולים להיפטר ממנו. קווין פורטר ג'וניור
(AP Photo/Eric Christian Smith)
העבירות בהן מואשם השחקן הן תקיפה וחנק, זאת לאחר שלכאורה הכה את בת זוגו ושחקנית ה-WNBA קייזר גונדרזיק. בעקבות האירוע אושפזה הכדורסלנית בבית חולים עם חשש לשבר. לפי דיווח ברשת NBC, גונדרזיק נלקחה לבית החולים עם לפחות עצם אחת שבורה וחבלה נוספת לאחר התקיפה שהתרחשה לכאורה בלילה שבין ראשון לשני, במלון 'מילניום' ליד טיימס סקוור.
התקרית הסלימה ככל הנראה לאחר שפורטר ג'וניור (23) ננעל מחוץ לחדר המלון בו שהו. בדיווחים השונים בעקבות האירוע נטען כי כוחות האבטחה במלון הוזעקו לאירוע עוד לפני שנעשה פנייה לכוחות המשטרה.
זאת לא הפעם הראשונה שפורטר מסתבך: בעבר נעצר בגין שימוש לא חוקי בנשק, תקיפה של שתי נשים מחוץ למועדון לילה ועימות פיזי עם הג'נרל מנג'ר של קבוצתו לשעבר קליבלנד קאבלירס.