בלילה שבין רביעי לחמישי יפתח דני אבדיה את עונתו הרביעית ב-NBA כאשר וושינגטון שלו תתארח באינדיאנה, ימים ספורים אחרי ההכרזה על חוזהו החדש ששווה לו 55 מיליון דולר בארבע השנים הבאות.
לקראת פתיחת העונה, הפורוורד הישראלי דיבר היום (שלישי) עם התקשורת והתייחס למלחמה בישראל: "זה קשה מאוד. עם כל זה ששמחתי מהארכת החוזה, אני מתמודד עם מצב קשה בבית. אני כל היום מסתכל על החדשות, מתפלל עבור האנשים שלי, בודק מה קורה עם החברים שלי. זה מצב שחייב להסתיים. קשה לי והראש שלי לפעמים שם, אבל אני חייב לעשות את העבודה שלי ולהיות מקצוען. כשיש לי הזדמנות לעמוד לצד ישראל ולצד המדינה, אעשה זאת".
1 צפייה בגלריה
שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה
שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה
"החברים לקבוצה תמכו מאוד". אבדיה
(Brad Penner/Reuters)
"במשך השנים פיתחתי עור של פיל", הוסיף אבדיה, "זו לא הפעם הראשונה שאנחנו מתמודדים עם סיטואציות כאלה. ברור שיש לי חברים בצבא שנלחמים כרגע וזה משפיע. יש דברים יותר חשובים בחיים מאשר כדורסל. אני אעשה הכול למען המדינה שלי".
בנוסף, אבדיה גם סיפר על התמיכה לה הוא זוכה בוושינגטון: "החברים לקבוצה תמכו מאוד. הם מבינים את המצב ואני מרגיש שזה חשוב מאוד שהם מגבים אותי. אני מודה להם על כך".
על החוזה החדש: "עבדתי קשה בשביל זה. אני בן יחיד וההורים שלי השקיעו את כל החיים שלהם בי. אני לא מתכוון להוריד את הרגל מהגז. אני מרגיש שאני יכול לשחק הרבה יותר טוב, לעזור יותר לקבוצה".