דאגה גדולה בברוקלין מפציעתו של קווין דוראנט, שנפגע הלילה (בין ראשון לשני) ברגל שמאל במהלך הרבע הראשון מול מיאמי (107:109 להיט) ולא שב לפרקט.
זה קרה חמש דקות מתחילת המשחק ובסך הכל 11 ימים בלבד לאחר שהפורוורד חזר מפציעה ממושכת. דוראנט התרומם לסל, נחת לא טוב על רגל שמאל ולא יכול היה להמשיך עקב מתיחה. "נראה איך הוא יתעורר בבוקר ונמשיך משם", אמר מאמנו של השחקן, סטיב נאש, שהבהיר: "כרגע שום דבר לא סופי".
3 צפייה בגלריה
דוראנט אחרי הפציעה
דוראנט אחרי הפציעה
דוראנט אחרי הפציעה
(צילום: רויטרס)
"אני מתאר לעצמי שבהמשך היום נדע אם צריך סריקה או לא", הוסיף נאש. דוראנט קלע את שמונה הנקודות הראשונות של הנטס במשחק, לפני שנאלץ כאמור לצאת החוצה בשל הפציעה. הפורוורד, אגב, החמיץ העונה כבר 33 משחקים, 24 מתוכם בשל פציעה באותה רגל שנפגעה כעת שוב.
"העיתוי של כל הדברים שקרו וקורים לנו השנה לא ודאי", הוסיף חברו של דוראנט לקבוצה, קיירי ארווינג. "יש חוסר ודאות בהרבה דברים. כל דבר יכול לקרות בכל רגע. אנחנו רק מתפללים שזה לא רציני מדי והוא יצליח להחלים בקרוב".
3 צפייה בגלריה
קווין דוראנט וקיירי ארווינג
קווין דוראנט וקיירי ארווינג
"שנה של חוסר ודאות". דוראנט עם ארווינג
(צילום: AP)
מי שגם כן פצוע (אבל צפוי לחזור בקרוב) הוא ג'יימס הארדן. הנטס (מאזן 19:38) רחוקים משחק וחצי ממוליכת המזרח פילדלפיה ורואים גם את מילווקי (21:35) נושפת בעורפם. "היו לנו הרבה שחקנים לאחרונה מחוץ לסגל, שום דבר לא חדש עבורינו", הסביר נאש.
מהעבר השני, מיאמי חגגה ניצחון דרמטי מסל עם הבאזר של בם אדבאיו. "בוא נראה מי התקשר אלי. אמא שלי, ג'ואן הווארד וכל החברים הקרובים שלי", צחק אדבאיו כשדיבר בסיום עם העיתונאים. "רציתי לקפוץ בסיום על השולחן, כמו שדוויין ווייד עשה בזמנו. אעשה את זה, אבל לא הפעם".
3 צפייה בגלריה
אדבאיו והחברים חוגגים
אדבאיו והחברים חוגגים
אדבאיו והחברים חוגגים את הבאזר-ביטר
(צילום: AP)
"הוא התמודד עם זה מצוין", סיכם מאמנו של אדבאיו, אריק ספולסטרה. "במהלך האחרון, הוא הסתובב לספסל, הסתכל לי בעיניים והיד שלו כבר הייתה באוויר. לי זה נראה כזריקה הטובה ביותר שיש".