סערת סרבני החיסונים ב-NBA
(צילום: משי בן עמי)
אחרי שהסכים להתחסן לקורונה בסופו של דבר, שחקנה של גולדן סטייט אנדרו וויגינס דיבר עם התקשורת ושפך אור על הלבטים שהיו לו סביב המהלך. כזכור, הפורוורד הקנדי סירב להתחסן בגלל "מניעים דתיים", מה שהיה גורם לו להפסיד את כל משחקי הבית של קבוצתו בשל חוקי משרד הבריאות בסן פרנסיסקו - וגם לספוג סנקציות כלכליות משמעותיות מהליגה.
"זאת הייתה החלטה קשה. הרגשתי שהאופציות היחידות שהיו לי הן להתחסן או לא לשחק ב-NBA. אני מקווה שבעוד 10 שנים ההחלטה הזאת תוכיח את עצמה ואשאר בריא", סיפר וויגינס שנשמע לא מרוצה בלשון המעטה. "לא רציתי להתחסן, אבל די הכריחו אותי. אני מניח שכדי לעשות כל מיני דברים, כמו למשל לעבוד, אתה למעשה לא שולט על הגוף שלך. אני מקווה שיש אנשים חזקים ממני שימשיכו להילחם על מה שהם מאמינים".
3 צפייה בגלריה
אנדרו וויגינס
אנדרו וויגינס
"הכריחו אותי להתחסן". אנדרו וויגינס
(צילום: AP)
3 צפייה בגלריה
אנדרו וויגינס
אנדרו וויגינס
וויגינס מול פורטלנד
(צילום: AP)
"הייתה לי תגובה קשה לפני כמה שנים לתרופה שלקחתי, ומאז אני לא לוקח שום דבר ונותן לגוף להחלים לבד", המשיך הקנדי. "חליתי בקורונה וזה לא היה כזה רע. לא רציתי לקחת את הסיכון ולהתחסן. אני לא יודע אם זה גורם לסרטן או משהו כזה. אף אחד מהמשפחה שלי לא מחוסן, אנחנו לא כל כך מאמינים בדברים האלה".
כוכב הווריורס סטף קרי התייחס לכך שוויגינס התחסן: "הוא נהג באחריות כלפי חבריו לקבוצה, אנחנו מתרגשים מכך שהוא מצטרף אלינו". אגב, וויגינס פתח הבוקר (שלישי) בחמישייה של גולדן סטייט במשחק ההכנה הראשון שלה העונה וקלע 13 נקודות בניצחון 107:123 על פורטלנד בחוץ.
3 צפייה בגלריה
סטף קרי עובר את דמיאן לילארד
סטף קרי עובר את דמיאן לילארד
סטף קרי
(צילום: רויטרס)