אחרי שזכתה באליפות: בוסטון סלטיקס עומדת למכירה. קבוצת הבעלות בראשות ויק גרוסבק הודיעה על כוונתה למכור את הקבוצה, כשהמטרה היא להגיע לעסקה עד תחילת 2025.
ויק גרוסבק קנה את המועדון ב-2002 תמורת 360 מיליון דולר, וכרגע השווי עומד על 4.7 מיליארד דולר. פיניקס סאנס נמכרה ב-4 מיליארד דולר, ומייקל ג'ורדן מכר את שארלוט הורנטס ב-3 מיליארד דולר. השיא שייך דווקא לקבוצת פוטבול - וושינגטון קומנדרס, שנמכרה בשנה שעברה תמורת 6 מיליארד דולר. בהחלט ייתכן שבוסטון סלטיקס תשבור את השיא הזה, בטח שאם מוסיפים לכך שמדובר באחד המועדונים הכי מוכרים בעולם.
1 צפייה בגלריה
טייטום לא יכול להיפרד מהגביע
טייטום לא יכול להיפרד מהגביע
דווקא אחרי האליפות, בוסטון עומדת למכירה
(צילום: Adam Glanzman / GETTY IMAGES NORTH AMERICA / AFP)
על פי הודעות המועדון, ויק גרוסבק יישאר נשיא המועדון לפחות עד 2028. בתקופת גרוסבק, בוסטון הגיעה ארבע פעמים לגמר ה-NBA וזכתה בשתי אליפויות. בסך הכל לקבוצה יש 18 אליפויות, הכי הרבה ב-NBA.
עוד נודע היום שאחד משחקניה הבולטים של הקבוצה, דרק ווייט, חתם על הארכת חוזה לארבע שנים במהלכן ירוויח 120 מיליון דולר. זה מצטרף לדיווח על כך שהכוכב הגדול ג'ייסון טייטום סיכם על חוזה ענק, 315 מיליון דולר לחמש שנים - החוזה הכי גדול בתולדות ה-NBA. ג'יילן בראון חתם על הארכת חוזה בשנה שעברה - 303 מיליון דולר לחמש שנים. כך שכל הבסיס של הקבוצה המנצחת ימשיך גם בעונות הבאות.