ז'לגיריס קובנה ממשיכה להיות ההפתעה המרעננת של העונה ביורוליג. הערב (חמישי), לעיני לא פחות מ-5,000 צופים, הקבוצה הליטאית אירחה בז'לגירו ארינה את אנאדולו אפס, וניצחה אותה 73:89 קליל ומרשים.
ז'לגיריס הייתה עדיפה מן הפתיחה ועלתה ליתרון מבטיח. האורחת, שאת העונה שעברה, שבוטלה ולא הגיעה לסיומה, סיימה בפסגת הטבלה, הצליחה עוד לחזור הודות ל-20 נקודות של בראיינט דנסטון, אבל בחצי השני הליטאים שלטו לחלוטין.
2 צפייה בגלריה
מריוס גריגוריס מול ואסילייה מיצ'יץ'
מריוס גריגוריס מול ואסילייה מיצ'יץ'
הפתעת העונה בינתיים. מריוס גריגוריס מול ואסילייה מיצ'יץ'
(צילום: EPA)
2 צפייה בגלריה
אוהדי ז'לגיריס קובנה
אוהדי ז'לגיריס קובנה
5,000 אוהדים ביציעים. אוהדי ז'לגיריס קובנה
(צילום: EPA)
המארחת נעזרה בחמישה שחקנים שסיימו בספרות כפולות, כשמעל כולם בלט נייג'ל הייס עם 17 נקודות, פגעה באחוזים אדירים מחוץ לקשת (53 אחוז) ולא עצרה עד לסיום.
זה היה הניצחון הרביעי ברציפות של ז'לגיריס, מפתיחת העונה והיא הקבוצה היחידה שנותרה מושלמת במפעל – וכמובן מדורגת במקום הראשון.
ברצלונה גברה בביתה 89:97 על פנאתינייקוס במשחק שנגרר להארכה. יכולת התקפית יוצאת דופן בחמש הדקות האחרונות (22 נקודות) סידרו את הניצחון לבארסה. קורי היגינס הוביל את הקלעים עם 24 נקודות, ברנדון דייויס הוסיף 20 נקודות באחוזים מצוינים - וכל זה כשניקולה מירוטיץ', שחלה בקורונה, נעדר. מרקוס פוסטר (24 נקודות) וקוסטס מיטרוגלו (16 נקודות ו-12 ריבאונדים) ניסו, אך זה לא הספיק.
פורסם לראשונה: 22:47, 15.10.20