ג'יימס הארדן ממש לא רוצה להיות ביוסטון. הכתב הבכיר שאמס צ'רנייה, מדווח היום (שלישי) כי הסופרסטאר נקלע אתמול ושלשום במהלך האימונים של הרוקטס למספר עימותים עם חבריו לקבוצה.
ליגת ה-NBA חוזרת, פרויקט מיוחד:
השיא היה כאשר באימון אתמול הוא זרק כדור על הרוקי ג'שון טייט, שפספס אותו במעט. צריך להגיד שעימותים כאלה קורים לא מעט באימוני קבוצות, אבל נוכח המתח שיש סביב הארדן והרצון שלו לעזוב, מסתמן כי לא מדובר בסתם אירוע.
בדיווח מציינים כי ההתנהגות של הארדן שונה לחלוטין מזו שהייתה לו בכל השנים הקודמות במועדון, והוא נחשב לשחקן רגוע באימונים, בטח לא לאחד שמתעמת עם חבריו.
2 צפייה בגלריה
ג'יימס הארדן
ג'יימס הארדן
הארדן. עצבני
(צילום: AP)
2 צפייה בגלריה
פאטי מילס, ג'שון טייט
פאטי מילס, ג'שון טייט
טייט (משמאל)
(צילום: רויטרס)
כזכור, הארדן הגיע בשבוע איחור למחנה האימונים של הרוקטס לקראת פתיחת העונה מכיוון שחגג באטלנטה ובלאס וגאס. כמו כן, נראה שהוא העלה במשקל בפגרה ולא ממש התאמן. בשני משחקי ההכנה בהם לקח חלק קלע 16 נקודות ומסר 6.5 אסיסטים ב-24.2 דקות. הרוקטס יחלו את העונה בלילה שבין רביעי לחמישי (3:00) במשחק מול אוקלהומה סיטי ת'אנדר.
הארדן הבהיר להנהלת יוסטון כי הוא מעוניין לעבור בטרייד רק לקבוצה שרוצה להיאבק על האליפות, כאשר פילדלפיה, ברוקלין, מיאמי ומילווקי הוזכרו כמועמדות לקבל אותו, אך יצטרכו לוותר בעקבות כך לפחות על כוכב אחד שיועבר לרוקטס, וכנראה גם שחקנים משניים ו/או בחירות דראפט עתידיות.