וושינגטון, וזה לא סוד, היא אחת הקבוצות החלשות ב-NBA בשנים האחרונות, ותהיה כזו גם העונה. הוויזארדס ממעטים לעלות לכותרות בארה"ב, אך הלילה (בין שלישי לרביעי) עשו זאת - ולא מהסיבות שהם דמיינו.
אלכס סאר, הבחירה מספר 2 בדראפט הנוכחי ומי שאמור להיות התקווה הגדולה של הוויזארדס לעתיד טוב יותר, סיפק בליגת הקיץ בלאס וגאס את אחד ממשחקי הנפל של כדורסלן במפגש בין שתי קבוצות מהליגה הטובה בעולם.
3 צפייה בגלריה
אלכס סאר
אלכס סאר
הופעת שפל. סאר
(צילום: Candice Ward / GETTY IMAGES NORTH AMERICA / AFP)
3 צפייה בגלריה
לאלכס סאר היה משחקים טובים יותר
לאלכס סאר היה משחקים טובים יותר
לאלכס סאר היה משחקים טובים יותר
(צילום: מתוך האתר הרשמי של ה-NBA)
עד כמה הוא היה חלש? הסנטר הצרפתי קיבל 30 דקות מול פורטלנד וסיפק שורה סטטיסטית נדירה שכללה 0 מ-15 מהשדה (!) - 0 מ-7 ל-3 ו-0 מ-2 מהקו. הוא סיים את המשחק, בו הפסידה וושינגטון 82:80, עם 3 חסימות ו-3 אסיסטים, אך כאמור ללא נקודה לרפואה.
מדובר בהכי הרבה זריקות מהשדה ללא אף קליעה בליגת הקיץ מאז 2017, אז החלו לאסוף סטטיסטיקות בטורניר ההכנה. סאר בן ה-19, שעד לפני חצי שנה עוד היה מועמד להיבחר ראשון בדראפט, מעמיד בליגת הקיץ ממוצעים של 6.7 נקודות, 6.7 ריבאונדים ו-3 חסימות למשחק ב-19.5 אחוז מהשדה.
3 צפייה בגלריה
אלכס סאר
אלכס סאר
"אני חושב שאני מסתגל די יפה ל-NBA". סאר
(צילום: Stephen R. Sylvanie-USA TODAY Sports)
"אני חושב שאני מסתגל די יפה ל-NBA", סיפר סאר לכתבים ביום שני האחרון. האמת, הציטוט הזה נשמע היום די מצחיק. ברשת, איך לא, הסתלבטו עליו. אחד הגולשים רשם: "האמת, הייתי בוחר את ברוני ג'יימס לפניו בדראפט. הוא כנראה טוב יותר ממנו".