ההחלטה של סן אנטוניו בסוף השבוע לחתוך מהסגל את ג'וש פרימו בן ה-19, מי שנבחר על-ידה בדראפט 2021 במקום ה-12 הפתיעה רבים. בכל זאת, מדובר בכישרון גדול ומי שהתיימר להיות אחת ההבטחות הגדולות בארה"ב.
הסיבה לכך, למעשה, לא ממש הייתה ברורה והלילה (בין שבת לראשון) פרסמו ברשת ESPN את הסיפור המלא מאחורי המקרה. הכתב הבכיר - ולמעשה האיש שיודע הכל ברחבי ה-NBA - אדריאן ווז'נרובסקי דיווח כי "השחרור של ג'וש פרימו נבע ממספר מקרים מגונים שבמהלכן הוא חשף את עצמו, לכאורה, בפני נשים".
2 צפייה בגלריה
ג'וש פרימו
ג'וש פרימו
שוחרר מסן אנטוניו. פרימו
(צילום: AP)
הפרסום של אדריאן ווז'נרובסקי ב-ESPN
שאמס צ'ראניה, הכתב המוערך של "האתלטיק", פרסם לאחר מכן כי עובדת לשעבר של סן אנטוניו התלוננה על כך שפרימו ביצע מעשה מגונה בפניה.
הדיווח של שאמס צ'ראניה מ"האתלטיק"
24 שעות קודם לכן נטען, למי ששכח, כי פרימו מתמודד עם "בעיות נפשיות". השחקן עצמו אמר: "אני יודע שכולכם מופתעים מההודעה שפורסמה. חיפשתי עזרה כדי להתמודד עם טראומה שסבלתי ממנה בעבר, ועכשיו אקח את הזמן כדי להתמקד יותר בטיפול בבריאות הנפשית שלי. אני מקווה שאוכל לדבר על כך בעתיד כדי שאוכל לסייע לאחרים שגם נפגעו בדרך דומה. אני מעריך את הפרטיות בזמן הזה".
2 צפייה בגלריה
ג'וש פרימו
ג'וש פרימו
הספיק לשחק 4 משחקים העונה ב-NBA. פרימו
(צילום: AP)
בהודעה הרשמית של הספרס נאמר: "אנחנו מקווים שבטווח הארוך ההחלטה הזו תשרת את האינטרס של הארגון ושל ג'וש. אין לנו מה להוסיף על הנושא כרגע". אגב, סן אנטוניו, כך זה נראה, מעוניינת לצרפו שוב בעתיד. רק לפני שבועיים היא מימשה את האופציה על פרימו לעונתו השלישית (2023/24), והוא תחת חוזה בשווי 4.1 מיליון דולר לעונה הקרובה ו-4.3 מיליון לעונה הבאה.
אגב, פרימו שיחק בשנה וחצי שלו בסן אנטוניו 54 משחקים (ארבעה העונה). הממוצעים: 5.9, 2.3 ריבאונדים ו-1.8 אסיסטים לערב.