בשנתיים האחרונות לורנזו בראון היה, לצד ווייד בולדווין, הכוכב והמנהיג של מכבי ת"א. ההצלחה של הרכז בשורות הצהובים זיכתה אותו בחוזה אצל אלופת היורוליג הטרייה, פנאתינייקוס, במדיה הוא קיווה לבסס את מעמדו כאחד הגארדים הטובים ביורוליג. עם זאת, נראה שהוא מתקשה להשתלב.
פנאתינייקוס התארחה אתמול (חמישי) אצל ריאל מדריד במסגרת המחזור הרביעי של היורוליג, במפגש שהיווה שיחזור לגמר מהעונה שעברה. הפעם, הבלאנקוס היו אלה שיצאו עם ידם על העליונה כשניצחו 86:90, זאת כאשר בראון, שפתח בחמישייה, שותף ל-3:39 דקות בלבד - הכמות הנמוכה ביותר שקיבל בכל שנותיו במפעל הבכיר ביבשת. הנתונים הסטטיסטיים של בראון מהמשחק אתמול מצביעים על החטאה אחת ומדד 1-.
בארבעת משחקיו עד כה ביורוליג קלע בראון רק פעם אחת בספרות כפולות. זה קרה במחזור שעבר מול פריז באסקט, כשקלע 14 לצד שני ריבואונדים, שני אסיסטים וחטיפה אחת. לפני כן הוא קלע 5 נגד אלבה ברלין ו-9 נגד באיירן מינכן. כמו כן, נראה כי מספר הדקות שלו יורד בהדרגה, כאשר במחזור הפתיחה קיבל 20:11 דקות, במחזור שלאחריו 18:48, לאחר מכן 18:30 ואתמול, כאמור, פחות מארבע דקות.
מאמן פנאתינייקוס, ארגין עתמאן, הבהיר שאין לו בעיה עם לורנזו בראון, ושאילוצי המשחק אתמול גרמו לכך: "היינו צריכים לשחק עם קוסטאס סלוקאס בחמישייה בגלל שריאל הפעילה הרבה לחץ על קנדריק נאנן. קשה לשחק עם סלוקאס ובראון ביחד בהגנה. זו הייתה בחירה שקשורה למשחק הזה, לא משהו מיוחד נגד בראון".
ההפסד אתמול של פנאתינייקוס לריאל היה השני ברציפות שלה העונה ביורוליג - וכעת מאזנה הוא 2:2. במחזור הבא תתארח הקבוצה של עתמאן אצל פנרבחצ'ה, כשבראון יפגוש שני שחקנים שכיכבו לצדו במכבי ת"א בשנתיים האחרונות - בולדווין ובונזי קולסון.