גולדן סטייט מאוד לא יציבה העונה ועם מאזן של 27:24, כרגע מדורגת עשירית במערב, יהיה לה קשה להעפיל לפלייאוף. סטף קרי, לעומת זאת, הוא אי של יציבות ומספק עונה פנטסטית שבסופה יהפוך לגדול הקלעים בתולדות המועדון ויעבור את ווילט צ'מברליין האגדי.
הלילה (בין שלישי לרביעי) הכוכב הפציץ 41 נקודות באחוזים מעולים (14 מ-21 מהשדה) בניצחון הדרמטי על מילווקי 121:122, ועזר לקבוצתו לקטוע שלושה הפסדים ברציפות. כעת הוא רחוק 88 נקודות בלבד משיא המועדון של צ'מברליין שעומד על 17,783.
4 צפייה בגלריה
סטף קרי
סטף קרי
מתקרב לשיא היסטורי. סטף קרי מרחף
(צילום: EPA)
"אני חושב שהוא היה פנומנלי", החמיא בסיום מאמן הווריורס סטיב קר. "ג'רו הולידיי (29 נקודות) הוא אחד השומרים הטובים בליגה בעמדות הגארד, והוא לחץ את סטף כל המשחק, השתמש בפיזיות שלו. וסטף עדיין קלע 41, מאוד מרשים. מדהים".
קר המשיך: "הוא משחק כרגע עם הרבה ביטחון. מצד שני, מהרגע שהגעתי לקבוצה היה לו ביטחון, הוא פשוט חזק יותר פיזית ומנטלית והגיע העונה לסוג של שיא. זה מרגיש שרמת המודעות שלו עלתה והוא מצליח לקרוא את ההגנות טוב מתמיד".
4 צפייה בגלריה
סטף קרי וסטיב קר חוגגים
סטף קרי וסטיב קר חוגגים
קרי וקר חוגגים
(צילום: AP)
השניים גם התחבקו ארוכות בסיום, קר הסביר את הסיבה: "אחרי שמפסידים כמה משחקים ברציפות, ניצחון שווה חיבוק".
חברו של קרי לקו האחורי, קנת' בייזמור, הוסיף: "אני חושב שכולנו צריכים לעצור ולהעריך את מה שהוא עושה עכשיו. צריך לזכור שהוא הגיע לעונה אחרי שהחמיץ את רוב המשחקים בשנה שעברה, ואנשים לא היו בטוחים אם יחזור לעצמו, היו הרבה סימני שאלה סביבו. למרות כל הרעש הזה, הוא עדיין מאמין בעצמו וזה מעניק השראה לכולם".
4 צפייה בגלריה
סטף קרי בין ג'רו הולידיי וקריס מידלטון
סטף קרי בין ג'רו הולידיי וקריס מידלטון
קרי בין ג'רו הולידיי וקריס מידלטון
(צילום: AP)
4 צפייה בגלריה
סטף קרי חוגג עם החברים
סטף קרי חוגג עם החברים
קרי חוגג עם החברים את הניצחון
(צילום: EPA)
קרי עצמו אמר: "אני פשוט מנסה ללחוץ על הסל, מנסה להשתפר כל הזמן. זו המנטליות שיש לי, למרות עונה מאכזבת באופן כללי בכל מה שקשור לחוסר היציבות שלנו ולמאזן. אבל צריך לקבל את זה ולקחת את זה כאתגר, דרך זה אפשר למצוא אהבה חדשה למשחק".