מייקל ג'ורדן הגיע למונאקו ביום חמישי האחרון וצפה בקבוצה המקומית מנצחת 1:2 את ברצלונה בליגת האלופות. אך ההופעה הפומבית הנדירה שלו עוררה דאגה רבה בקרב מעריציו, שחלקם שיערו כי עיניו הצהובות עשויות להיות סימן ל"צהבת הנגרמת מהתמכרות לאלכוהול".
עם זאת, מקורב לג'ורדן הכחיש את השמועות הללו בשיחה עם ה"דיילי מייל" הבריטי. "מייק בסדר", אמר המקור. "הוא נמצא במעקב רפואי סדיר, הוא פשוט מתבגר. התמונות האחרונות אינן סיבה לדאגה בשום צורה".
2 צפייה בגלריה
מייקל ג'ורדן
מייקל ג'ורדן
הופעה מדאיגה. מייקל ג'ורדן
(צילום: Miguel MEDINA / AFP)
2 צפייה בגלריה
מייקל ג'ורדן
מייקל ג'ורדן
מייקל ג'ורדן
(צילום: Miguel MEDINA / AFP)
המקור הוסיף כי ג'ורדן בן ה-61 מרגיש "נבוך" מהתגובות הוויראליות להופעתו הנדירה. "הוא שמע על דאגות המעריצים ומעריך את הדאגה, אבל גם מתבייש קצת שאנשים רואים אותו כך", אמר המקור. "הוא לא רוצה שאנשים יזכרו אותו כחולה ומדוכא. בפעם הבאה שנראה אותו, זה יהיה שונה באופן דרמטי והוא ייראה הרבה יותר טוב. כמו כולנו, הוא צריך פשוט להתאמן קצת יותר".
המקור הסביר גם מדוע הופעתו של ג'ורדן עוררה כל כך הרבה תשומת לב: "מייקל ג'ורדן לא תמיד נמצא במסכי הטלוויזיה שלנו, אז לא ראינו אותו מתבגר. רוב הזמן אנשים רואים אותו כשמראים את הרגעים הגדולים שלו, או כשרואים את פרצוף הבכי שלו שהפך לאחד הממים הגדולים ביותר בכל הזמנים. את צ'רלס בארקלי ושאקיל אוניל אנחנו רואים יותר. מכיוון שאנחנו רואים אותם כל הזמן, אז קיבלנו יותר בהבנה את ההתבגרות שלהם. בפעם הבאה שתראו את מייקל ג'ורדן, הוא ייראה הרבה יותר טוב".