עוד טרייד גדול ב-NBA נערך הלילה (בין שישי לשבת), בו היו מעורבות אטלנטה וניו אורלינס. הפליקנס התחמשו בדז'ונטה מארי והעבירו להוקס את לארי נאנס ג'וניור, אי.ג'יי לידל, דייסון דניאלס ושתי בחירות דראפט עתידיות בסיבוב הראשון (אלו של 2025 ו-2027).
מארי רשם עונת שיא מבחינתו אשתקד, כשהעמיד ממוצעים של 22.5 נקודות, 6.4 אסיסטים ו-5.3 ריבאונדים, אבל ההוקס שוב אכזבו והודחו בפלייאין.
2 צפייה בגלריה
מארי
מארי
דז'ונטה מארי
(צילום: AP Photo/Michael Conroy)
בכלל, מאז עבר בטרייד לאטלנטה ב-2022 - כדי לשתף פעולה עם טרה יאנג - הקבוצה לא מימשה את הציפיות וכלל לא עברה באותן שנים את הסיבוב הראשון בפלייאוף. מארי אמור להרוויח 25.3 מיליון דולר בעונה הבאה ותהיה לו אופציית שחקן תמורת 31.3 מיליון דולר ב-2027/28.
מי שעשוי גם כן למצוא קבוצה חדשה בקרוב הוא קליי תומפסון, ועל-פי שלל דיווחים הבוקר נראה שמי שהכי קרובה לצרף אותו היא סגנית האלופה ה-NBA, דאלאס. העיתונאי המוערך מארק סטיין מפרסם כי "לקליי תומפסון ולמאבריקס יש אינטרס משותף לסגור את העסקה הזו".
2 צפייה בגלריה
תומפסון
תומפסון
יגיע לדאלאס? תומפסון
(צילום: Alex Goodlett / GETTY IMAGES NORTH AMERICA / AFP)
תומפסון אמור ביום ראשון הקרוב להיות שחקן חופשי, לאחר שחוזהו בגולדן סטייט, הקבוצה בה שיחק בכל 11 שנותיו ב-NBA, יפוג. המאבריקס מחפשים תחליף לטים הארדוויי ג'וניור שעבר בטרייד לדטרויט.
העונה האחרונה של תומפסון ושל גולדן סטייט הסתיימה בקול ענות חלושה. הקבוצה פספסה את הפלייאוף אחרי הפסד בסקרמנטו בטורניר הפלייאין, כאשר תומפסון מסיים את המשחק ללא נקודה. הוא נעל את העונה עם ממוצעים של 17.9 נקודות ו-2.3 אסיסטים לערב.
ביקור בביתו של ניקולה יוקיץ'
(צילום: זאב אברהמי)