דני אבדיה יזכור עוד הרבה זמן את המשחק הלילה (בין שני לשלישי) מול לוס אנג'לס לייקרס. זה לא רק הניצחון הדרמטי 124:127 לאחר הארכה בסטייפלס סנטר, גם לא 8 הנקודות ברבע האחרון, אלא השמירה הנהדרת על השחקן הטוב בעולם, לברון ג'יימס.
"אני לא מפחד מאף אחד", אמר אבדיה כשנשאל איך זה לשמור על לברון, בדיוק כמו שענה לאחרונה לאחר המפגש בין הוויזארדס לברוקלין. "אני פשוט נצמד לתוכנית המשחק. אני שומר עם הלב כי בסופו של דבר, הלב שלך שומר ולא שום דבר אחר".
4 צפייה בגלריה
אבדיה וביל
אבדיה וביל
לא מפחד מאף אחד. אבדיה חוגג עם ביל
(צילום: רויטרס)
4 צפייה בגלריה
לברון ג'יימס
לברון ג'יימס
ככה נראה לברון בסיום. הרבה בגלל הרוקי הישראלי?
(צילום: רויטרס)
אבדיה והציטוט על לברון
משחק נהדר של הרוקי הישראלי
"לא פוחד מאף אחד"
אבדיה, שהוסיף גם 8 ריבאונדים, שני אסיסטים וחטיפה ב-23 דקות על הפרקט, זכה לסופרלטיבים גם מהעיתונאים המסקרים את הוויזארדס. הם עשו זאת בעיקר בזכות החלק ההתקפי שלו - שתי שלשות קלאץ' בדקות האחרונות של הזמן החוקי. אחת מהן קבעה 111:114, 51 שניות לבאזר.
"לדני יש חתיכת ביצים לקחת זריקה כזו", צייץ העיתונאי פרד כץ מ"האתלטיק". צ'ייס יוז, המסקר את הוויזארדס עבור רשת NBC, הוסיף: "דני חגג יום הולדת 20 רק לפני חודש, והרגע הוא רשם שתי עצירות רצופות בהגנה על לברון".
4 צפייה בגלריה
אבדיה
אבדיה
שתי שלשות קלאץ'. אבדיה בפעולה
(צילום: רויטרס)
"הוא היה ענק", החמיא לישראלי גם מאמנו, סקוט ברוקס, שפירגן כמובן גם ליתר. "חלק גדול מהשחקנים שלנו כיכב הלילה", הוסיף.
וושינגטון, בלי לשים לב, כבר עומדת על רצף של חמישה ניצחונות רצופים. "זאת הרגשה שונה", הודה בראדלי ביל, ששוב הוליך את קלעי קבוצתו עם 33 נקודות. "בקטע טוב כמובן. אבל באותה נשימה, עוד לא עשינו כלום. הלייקרס הם האלופים ואנחנו מעריכים אותם על כך, אבל זה לא משנה מי נמצא מולנו בצד השני".
4 צפייה בגלריה
מארק גאסול ולברון ג'יימס לא מצליחים לעצור את ביל
מארק גאסול ולברון ג'יימס לא מצליחים לעצור את ביל
"לא משנה מי נמצא מולנו בצד השני". ביל
(צילום: AP)