בוסטון פתחה את עונת 2021/22 בצורה רעה מאוד, ואחרי שבעה משחקים המאזן שלה עומד על שני ניצחונות בלבד וחמישה הפסדים. אחד כזה הגיע הלילה (בין שני לשלישי) מול שיקגו (128:114), למרות שברבע השלישי הסלטיקס עוד הובילו ב-19 הפרש.
אחת הסיבות להפסד היא היכולת החלשה של ג'ייסון טייטום וג'יילן בראון ברבע הרביעי. בראון כלל לא קלע (סיים עם 28 נקודות בשלושה רבעים) וטייטום קלע 2 נקודות ב-1 מ-8 מהשדה (תרם 20 נקודות).
2 צפייה בגלריה
מרקוס סמארט
מרקוס סמארט
מרקוס סמארט
(צילום: רויטרס)
2 צפייה בגלריה
בראון וטייטום
בראון וטייטום
בראון וטייטום
(צילום: AP)
מי שיצא נגד השניים הוא חברם לקבוצה, מרקוס סמארט, שאמנם קלע 16 נקודות, אך הרגיש כי הקבוצה לא משחקת כמו שצריך. "כל קבוצה יודעת שאנחנו מנסים ללכת לג'ייסון וג'יילן, וכל קבוצה לומדת איך לעצור את שניהם. אני חושב שבכל דו"ח סקאוטינג כתוב שצריך לגרום לשניהם למסור, אבל הם לא רוצים למסור, וזה משהו שהם יצטרכו ללמוד לעשות", אמר סמארט בסיום.
לסיכום, אמר הגארד: "הם עדיין לומדים, ואנחנו גאים בהתקדמות שלהם, אבל הם יצטרכו לעשות עוד צעד קדימה ולמצוא דרכים לא רק ליצור לעצמם, אלא גם לשחקנים אחרים בקבוצה כדי לפתוח את המגרש. זה גם יעזור להם כי בהמשך המשחק הם לא יצטרכו לקחת זריקות קשות כי במהלכי אחד על אחד כשיביאו עליהם שמירה כפולה הם ימסרו את הכדור".