מכבי ת״א המריאה היום (שני) למסע ארוך באיטליה לקראת צמד המשחקים מול מילאנו מחר (שלישי, 21:30) ומול וירטוס בולוניה ביום שישי הקרוב.
הצהובים מגיעים אחרי ההפסד המפתיע בזירה המקומית מול נועלת הטבלה בני הרצליה ואחרי חמישה הפסדי חוץ רצופים ביורוליג, אבל מצד שני גם עם אחרי ניצחון ביתי מול ולנסיה שהשאיר אותם במקום התשיעי בטבלה עם מאזן של 6:6.
2 צפייה בגלריה
שחקן מכבי ת"א בונזי קולסון עם ג'רל מרטין, לורנזו בראון
שחקן מכבי ת"א בונזי קולסון עם ג'רל מרטין, לורנזו בראון
ישיגו ניצחון חוץ ראשון? שחקני מכבי ת"א אחרי הניצחון על ולנסיה
(צילום: עוז מועלם)
מכבי ת"א יצאה לשבוע המשחקים עם שבעה זרים בלבד מכיוון שאלכס פוית'רס גמר את העונה כשהוא סובל מפציעה בכף ידו ואמור לעבור ניתוח, ו-וויד בולדווין נפצע במהלך המשחק מול ולנסיה וסובל ממתיחה בשריר הירך האחורי שעלולה להשבית אותו בחודש הקרוב.
מהצד השני, מילאנו של אטורה מסינה מגיעה חבולה ובמצב רוח רעוע עם שמונה הפסדים רצופים ביורוליג שדרדרו אותם עד למקום האחרון בטבלה. מהסגל של הקבוצה האיטלקית חסרים שחקנים דומיננטיים כמו קווין פנגוס, שאבון שילדס וג׳יג׳י דאטומה שנעדר בשבועות האחרונים בשל מחלה.
2 צפייה בגלריה
עודד קטש מאמן מכבי ת"א
עודד קטש מאמן מכבי ת"א
"אנחנו כל הזמן הולכים ומשתפרים". קטש
(צילום: עוז מועלם)
"אין לחץ מיוחד", אמר עודד קטש לקראת ההתמודדות. "כל משחק לגופו, יש לנו משחקים קשים. אני חושב ששתי האיטלקיות נמצאות במאזן פחות טוב ממה שהם רצו להיות, במיוחד מילאנו שנמצאת בסדרת הפסדים, וכמובן שהם ירצו לסיים עם זה במשחק ביתי. מחכה לנו שבוע מאתגר. אנחנו כל הזמן הולכים ומשתפרים. שיפור זה לדעת מה אנחנו רוצים בהתקפה ובהגנה. לא פשוט לעשות את זה בלוח זמנים עמוס שכזה, בטח לא כששני שחקנים מרכזיים פצועים".
קטש המשיך: "מאוד יכול להיות שנרחיב את הרוטציה, צריך גם לראות איך המשחק יתפתח.אנחנו חסרים שני שחקנים מאוד דומיננטיים, אם היינו צריכים לבחור בחמישיית ההגנה שלנו הם היו שניים בטוחים שם, אז ככה שזה רק הופך את האתגר ליותר רציני".