לאחר הניצחון 112:117 הלילה (בין שלישי לרביעי) של הלייקרס על גולדן סטייט במשחק מספר 1 וגניבת הביתיות בסדרה, לברון ניגש לעוד ריאיון של אחרי משחק. כשאנתוני דייויס התקרב לעברו, עצר ג'יימס את דבריו כדי להתחבק עם AD - שהיה ללא עוררין המצטיין מבין כל השחקנים שדרכו על הפרקט.
סדרת חצי הגמר בין ל.א לווריורס הזכירו נשכחות לאמצע-סוף העשור הקודם, לסדרות הגמר הנפלאות בין לברון וקליבלנד, לבין הקבוצה המופלאה של סטיב קר, שהייתה ועודנה אחת השושלות המפוארות בהיסטוריה של ה-NBA (האלופה המכהנת, להזכירכם). כמו בימים ההם, גם הפעם קינג ג'יימס היה נהדר (22 נקודות ו-11 ריבאונדים), סטף קרי וקליי תומפסון הראו שהספלאש בראדרס לא הלכו לשום מקום עם 52 נקודות משותפות, אבל הלילה הזה היה שייך לדייויס.
2 צפייה בגלריה
שחקן לוס אנג'לס לייקרס אנתוני דייויס
שחקן לוס אנג'לס לייקרס אנתוני דייויס
הופעת ענק. אנתוני דייויס
(AP Photo/Jeff Chiu)
הפאוור-פורוורד של הלייקרס סיים עם דאבל-דאבל מפלצתי שכלל 30 נקודות ו-23 ריבאונדים (!), נתונים שלא נראו בעיר המלאכים במשחק פלייאוף מאז ימיו שאקיל אוניל בקבוצה. בנוסף, הוא תרם גם 5 אסיסטים ו-4 חסימות בדרך לילה בלתי נשכח שהסתיים בכך שקבוצתו העבירה אליה את יתרון הביתיות כבר במשחק הראשון - כפי שעשתה בסדרה מול ממפיס.
"בכל הקבוצות הגדולות של הלייקרס היו שחקני פנים דומיננטיים", אמר לברון ג'יימס בהתייחסו להופעת הענק של דייויס. "זו הסיבה שהגופיות שלהם תלויות על תקרת האולם. גם הגופיה עם הספרה 3 של AD תגיע לשם כשהוא יפרוש. הוא ממשיך להראות למה הוא אחד השחקנים הכי טובים שיש בליגה הזו. עבורנו זו זכות שיש איתנו שחקן כזה".
2 צפייה בגלריה
שחקן לוס אנג'לס לייקרס לברון ג'יימס מול שחקן גולדן סטייט ווריורס סטף קרי
שחקן לוס אנג'לס לייקרס לברון ג'יימס מול שחקן גולדן סטייט ווריורס סטף קרי
עוד פרק ביריבות בין לברון לגולדן סטייט. לברון ג'יימס מול סטף קרי
(AP Photo/Jeff Chiu)
על המשחק עצמו אמר לברון: "אנחנו משחקים ברמה של פלייאוף כבר חודשיים וחצי, עוד בסיום העונה הסדירה. הצלחנו להתאושש היטב לאחר הסדרה מול ממפיס. אנחנו יודעים עד כמה גולדן סטייט חזקה במשחקי הבית, כך שעשינו צעד גדול. אנחנו לא יכולים לעצור. אנחנו צריכים להיות אפילו טובים יותר במשחק מספר 2".
גם מאמן הווריורס סטיב קר הודה שדייויס היה פשוט גדול על קבוצתו הלילה: "היה לו משחק נהדר. הוא שלט מתחת לסלים, חסם ארבע זריקות וגרם לנו לשנות לא מעט זריקות אחרות. הלייקרס נראים מצוין בחודשים האחרונים. יש להם את אחת מקבוצות הגנה הטובות בליגה, ול-AD יש חלק משמעותי בכך".