טרבור אריזה הודיע לקבוצתו, פורטלנד בלייזרס, כי הוא לא ישוב לשחק העונה, ובכך הוא למעשה מוותר על חידוש הליגה במתחם דיסני וורלד באורלנדו. הפורוורד נמצא בבלגן משפטי עם אם בנו בן ה-12, שהוציאה צו המאפשר לו לראות אותו בחלון זמן של חודש אחד בלבד בשנה, שבמקרה יוצא על חידוש העונה.
אריזה הסביר לפורטלנד את הסיטואציה, ואת העדפתו לבלות עם בנו על פני לשחק עם הקבוצה באורלנדו. בעקבות כך הוא עשוי להפסיד כ-1.8 מיליון דולר משכרו במידה שקבוצתו תעפיל לפלייאוף. בכל מקרה יש לו חוזה מובטח ל-2020/21 על סף 12 מיליון דולר.
2 צפייה בגלריה
זאיון וויליאמסון מול טרבור אריזה מפורטלנד
זאיון וויליאמסון מול טרבור אריזה מפורטלנד
אריזה מנסה לשמור על וויליאמסון
(צילום: AP)
על פי ההסכם בין הנהלת הליגה להנהלת ארגון השחקנים, כדורסלנים שלא ירצו לשחק עם קבוצותיהם באורלנדו צריכים להודיע על כך עד מחר כדי שיוכלו למצוא להם מחליפים ולהודיע עליהם כחלק מהרשימות המצומצמות של כל קבוצה שיטוסו לפלורידה. שחקן שהודיע שהוא מוותר על העונה לא יוכל למעשה להצטרף לקבוצתו במידה שיחליט לחזור בו מהחלטתו.
בכך אריזה מצטרף לדייויס ברטאנס, שהודיע אתמול לוושינגטון שהוא לא ישוב לשחק העונה, ככל הנראה מחשש מפציעה בעקבות העומס הצפוי והעובדה שהוא יהפוך בקיץ לשחקן חופשי.
2 צפייה בגלריה
דייויס ברטאנס
דייויס ברטאנס
ברטאנס
(צילום: AP)
אריזה, שזכה עם לוס אנג'לס לייקרס באליפות ה-NBA ב-2009, הגיע לפורטלנד בחודש פברואר האחרון במסגרת טרייד עם סקרמנטו. הוא פתח בכל 21 משחקיו בקבוצה והעמיד שורה סטטיסטית לא רעה - 11 נקודות (40 אחוזים לשלוש) ו-4.8 ריבאונדים.