אחרי הניצחון היפה והמפתיע 100:103 על מיאמי, במשחק בו ספגה וושינגטון את כמות הנקודות הנמוכה ביותר שלה העונה, דני אבדיה וחבריו לקבוצה חזרו למציאות הכואבת של קבוצת תחתית ב-NBA. הוויזארדס הובסו הלילה (בין שישי לשבת) על ידי ההיט במשחק השני בין הקבוצות תוך 48 שעות.
בראדלי ביל היה באחד הערבים החלשים ביותר בקריירה המרשימה שלו. הגארד קלע 1 מ-14 מהשדה (ערב הקליעה הגרוע בחייו, הקודם היה 1 מ-11 בעונת הרוקי שלו), וסיים עם 7 נקודות בלבד.
1 צפייה בגלריה
בראדלי ביל
בראדלי ביל
ביל. הגנת מיאמי גמרה אותו
(צילום: רויטרס)
כשנשאל על כך על ידי אחד העיתונאים, ביל הוציא עליו את התסכול: "אני אנושי. לבני אדם יש לפעמים ימים קשים. אני בטוח שגם לך היה יום קשה מתוך 365 ימים בשנה, נכון?". עוד אמר ביל בנושא: "זה היה רק עניין של זמן עד שיהיה לי משחק פחות טוב. לא אקלע 50 נקודות בכל ערב. בואו נהיה ריאליים".
אחרי שדיבר על עצמו, התפנה ביל לדבר על ההגנה של קבוצתו: "אני שם הרבה על הכתפיים שלי בכל מה שקשור לחוסר התפקוד שלי בהתקפה, אבל אנחנו לא מפסידים משחקים בהתקפה, אנחנו לא יכולים לשמור".
אלכס לן, שהוביל במפתיע את קלעי וושינגטון עם 18 נקודות, הוסיף: "הגענו בלי הרבה אנרגיות היום. מבחינה הגנתית לא שיחקנו חזק כמו במשחק הקודם. אנחנו צריכים לצאת למשחקים כאלה עם יותר רצון".
המאמן סטיב ברוקס לא התרגש מהתצוגה הרעה של ביל: "יכולת החזרה שלו לעניינים היא מהטובות שראיתי, הוא יהיה בסדר". על המשחק עצמו, הוסיף המאמן: "לא יצאנו למגרש בפיזיות המתאימה מול קבוצה שבדיוק ניצחנו אותה במשחק הקודם".