בן שרף ממשיך להלהיב את הפרשנים האמריקאים, בטח אחרי ההופעה המטורפת שלו באליפות אירופה לנוער, שם זכה עם נבחרת ישראל במקום הרביעי ובתואר ה-MVP של הטורניר.
באתר בליצ'ר ריפורט, הידוע בניתוחי המוק-דראפט שלו, מיקמו את שרף כבחירה ה-29 בדראפט ה-NBA של 2025 והחמיאו לשחקן. "אחרי הטורניר המדהים באליפות אירופה, הוא נכנס לפנקסים של כל הסקאוטים ב-NBA. הוא מכונה התקפית", נכתב על שרף, שישחק בעונה הבאה באולם הגרמנית.
2 צפייה בגלריה
בן שרף
בן שרף
כישרון על. שרף
(צילום: FIBA PHOTOS)
"בן יוצר לעצמו מכדרור, קשה לשמור עליו והוא מגיע לטבעת בקלות. הקליעה שלו דורשת שיפור, אבל ללא ספק הוא יתאים בעתיד ל-NBA", הוסיפו בניתוח באתר.
אתמל היה זה פרשן "האתלטיק", סם וסיני, שהרעיף שבחים עלהכדורסלן בן ה-18 בפודקאסט "Game Theory". וסיני אמר: "בן שרף הוא כישרון מאוד מאוד מעניין, נדהמתי מהבחור הזה. הוא זכה ב-MVP למרות שישראל לא זכתה במדליה, וזו הייתה הבחירה הכי נכונה שיש. הוא השחקן הכי טוב שראיתי בטורניר הזה, ואולי הכי מרשים שראיתי הקיץ".
2 צפייה בגלריה
בן שרף
בן שרף
בעונה הבאה הוא האולם הגרמנית. שרף
(צילום: אלעד גרשגורן)
הגארד סיים את אליפת אירופה האחרונה לנוער עם 28.1 נקודות בממוצע למשחק ובכך, בנוסף להכתרתו למלך הסלים, הוא העמיד את הממוצע השני בטיבו בהיסטוריית הטורניר.
שרף עשה גם היסטוריה ישראלית והצטרף למיקי ברקוביץ' ושחר דורון בתור שחקן הנבחרת שמוכתר למלך הסלים בטורניר הנוער. מ-י-ק-י עשה זאת ב-1972 עם ממוצע של 20.7 נקודות, בעוד הגארד של מכבי ת"א העמיד ב-2023 ממוצע של 20 נקודות.