ג'יי ג'יי רדיק לא האמין שזה קורה לו. יממה לאחר שהוצג כמאמן לוס אנג'לס לייקרס - אחת המשרות הכי נחשקות בספורט האמריקאי - הוא הסתבך בפרשה גזענית.
ביממה האחרונה רדיק נאלץ להכחיש האשמה, בה נטען כי בימיו כשחקן במכללת דיוק הוא כינה אישה בכינוי גזעני נגד שחורים (מילת ה-N). ציוץ של הלימה נאש - סופרת, דוברת ובוגרת דיוק - בחשבון ה-X (לשעבר טוויטר) שלה עורר הדים גדולים - וגרם לכל הסערה.
1 צפייה בגלריה
רדיק
רדיק
הכחיש את ההאשמות. רדיק
(צילום: AP Photo/Damian Dovarganes)
"רק פעם אחת בחיי קראו לעברי את מילת ה-N בפנים שלי על ידי אדם לבן. זה היה בקמפוס של אוניברסיטת דיוק בזמן שעבדתי עם קבוצת הכדורסל. והיום האיש הזה נבחר לתפקיד המאמן החדש של לוס אנג'לס לייקרס. איזה עולם", כתבה נאש.
ביום שלישי בלילה, דובר מטעמו של רדיק הכחיש את ההאשמה של נאש. "לא, זה מעולם לא קרה", אמר לאתר TMZ האמריקאי. שעות לאחר מכן, רדיק פרסם ציוץ משלו עם הבהרה: "מדובר על משהו שנטען שקרה לפני שנים ואני מאמין שלכולנו יש מקום לצמוח".
הציוץ של הלימה נאש
כידוע, רדיק נחשב לחבר טוב של לברון ג'יימס, איתו הוא מתחזק את הפודקאסט "Mind the Game". שחקן העבר, שפרש ב-2021, שימש בשנים האחרונות בתור פרשן, אך רצה לעבור ולהדריך קבוצה בליגה הטובה בעולם.
כשחקן, רדיק (39) - כוכב מכללת דיוק לשעבר - נבחר במקום ה-11 בדראפט 2006 על-ידי אורלנדו ועבר גם במילווקי, לוס אנג'לס קליפרס, פילדלפיה, ניו אורלינס ודאלאס, במדיה פרש לפני שלוש שנים.
עונותיו הטובות ביותר היו בפילדלפיה, בעיקר זו ב-2018/19, אז העמיד 18.1 נקודות לערב. בקולג'ים היה הכוכב הבלתי מעורער של דיוק, שבר שיאים בלי סוף ונבחר לשחקן השנה במכללות ב-2006. ב-NBA בעיקר נחשב לקלעי שלשות נהדר, אך לא זכה בתואר.