הרגע הגדול לא חיכו בארה"ב הגיע הלילה (בין שלישי לרביעי) כשקייטלין קלארק עלתה להופעת הבכורה שלה ב-WNBA. לצערה של הסנסציה הגדולה של כדורסל הנשים, זה הסתיים בתבוסה של קבוצתה, אינדיאנה פיבר, 92:71 לקונטיקט.
האולם בקונטיקט היה מלא מפה לפה לאור הטירוף סביב קלארק, אך זו התקשתה במשחקה הראשון בליגה מקצוענית. הגארדית קלעה אומנם 20 נקודות, אך עשתה זאת באחוזים רעים (5 מ-15 מהשדה, 4 מ-11 משלוש) לצד לא פחות מ-10 איבודים. הנקודות הראשונות של קלארק במשחק הגיעו רק באמצע הרבע השני.
2 צפייה בגלריה
שחקנית אינדיאנה פיבר קייטלין קלארק
שחקנית אינדיאנה פיבר קייטלין קלארק
בכורה מאכזבת ב-WNBA. קייטלין קלארק
(Elsa/Getty Images)
2 צפייה בגלריה
שחקנית אינדיאנה פיבר קייטלין קלארק
שחקנית אינדיאנה פיבר קייטלין קלארק
קונטיקט הציבה על קלארק שמירה אגרסיבית
(ELSA / AFP)
לאחר המשחק אמרה קלארק, שנבחרה במקום הראשון בדראפט בקיץ: "זה מאכזב. אף אחד לא אוהב להפסיד, אבל אי אפשר לייסר את עצמך יותר מדי אחרי משחק אחד בלבד". מאמנת אינדיאנה, כריסטי סיידס, אמרה על ההופעה של הכוכבת החדשה שלה: "היא הגיעה לכמה מצבי קליעה טובים, אבל קונטיקט נתנה לנו אגרוף בפה. נצפה בסרטונים וננסה להבין איך איבדנו את הכדור 25 פעמים".
כפי שניתן להבין, קונטיקט לא התרגשה מהפסטיבל סביב קלארק, ודאגה לשמור עליה באגרסיביות, מה שהתבטא באיבודים הרבים ובאחוזים הרעים שלה. המשחק היה צמוד יחסית בשלושת הרבעים האחרונים, אך ברבע האחרון קונטיקט ברחה ליתרון דו ספרתי וסגרה את הסיפור. דיוואנה בונר (20 נקודות ו-6 ריבאונדים) הוליכה את קלעי המנצחת.
קלארק תקווה להופעה טובה יותר ולניצחון בכורה ב-WNBA במשחק הבא של אינדיאנה, שיהיה הראשון שלה לעיני הקהל הביתי. זה יקרה בלילה שבין חמישי לשישי מול ניו יורק ליברטי.
סנסציה: קטלין קלארק במופע מושלם
(סנסציה: קטלין קלארק במופע מושלם)