זהו, העונה הסדירה ביורוליג הגיעה לסיומה והערב (שישי) התבררו כל סדרות רבע גמר הפלייאוף.
ברצלונה (אלכס אברינאס 23) ניצלה את הפסדה אתמול של ריאל מדריד בהיכל למכבי ת"א וסיימה שנייה. זאת הודות ל-71:85 על ולנסיה (ויקטור קלאבר 12) בדרבי הספרדי. שרונאס יאסיקביצ'יוס יתמודד ברבע הגמר בקרב פיקנטי מול ז'לגיריס קובנה, שהייתה לקבוצה השמינית והאחרונה שזוכה בכרטיס להצלבה.
5 צפייה בגלריה
טיילור
טיילור
ברגע האחרון ברבע הגמר. טיילור
(צילום: AFP)
5 צפייה בגלריה
ז'לגיריס קובנה
ז'לגיריס קובנה
יש חגיגה. שחקני ז'לגיריס מאושרים
(צילום: AFP)
מי שתארח את הפיינל-פור בחודש הבא גברה במינכן 80:83 על באיירן בדרמה גדולה. הליטאים הוליכו בפער דו-ספרתי פחות משתי דקות לבאזר, אבל באיירן הצליחה לצמק עד לנקודה ואף החטיאה שלשה בשניות הסיום שהייתה יכולה להכניס את המשחק להארכה. לוקאס לקאביצ'יוס הצטיין עם 20 נקודות, קורי וולדן קלע 14 לגרמנים.
אחרי שאולימפיאקוס הבטיחה אתמול רשמית את המקום הראשון, הערב התבררה יריבתה: פנרבחצ'ה, שערב המחזור עוד דורגה חמישית ונשרה למקום השמיני עם הבאזר.
5 צפייה בגלריה
סמיילאגיץ' מול מוסא במפגש הקודם בין פרטיזן לריאל
סמיילאגיץ' מול מוסא במפגש הקודם בין פרטיזן לריאל
ייפגשו בהצלבה. סמיילאגיץ' מול מוסא במשחק הקודם העונה בין פרטיזן לריאל
(צילום: EPA)
ריאל סיימה לבסוף שלישית ותפגוש בסדרת רבע הגמר את פרטיזן בלגרד של ים מדר. פרטיזן הזיעה ב-81:83 הביתי על פנאתינייקוס. הישראלי שותף 5 דקות וקלע 2 נקודות.
אחרי שהבטיחה כבר את המקום הרביעי - והתברר לה כי היא תפגוש את מכבי ת"א בסדרת רבע גמר היורוליג (בשיטת הטוב מ-5) - מונאקו נעלה הערב את העונה הסדירה במפעל האירופי בהפסד חוץ בטורקיה 87:72 לאנאדולו אפס. היה זה, כאמור, משחק לפרוטוקול בלבד עבור שתי הקבוצות. מונאקו נשרה למאזן 13:21 ואילו אלופת אירופה היוצאת - שלא תסיים בשמינייה הראשונה - יכולה להתנחם (אם זה בכלל מעניין אותה) בניצחון על אחת הקבוצות הטובות העונה ביורוליג.
5 צפייה בגלריה
ג'יימס ודיאלו
ג'יימס ודיאלו
לא היום שלהם. ג'יימס ודיאלו
(צילום: AFP)
5 צפייה בגלריה
אוברדוביץ'
אוברדוביץ'
בעוד שבועיים הוא מול מכבי ת"א. אוברדוביץ'
(צילום: EPA)
טיבור פלייס (21 נקודות ו-12 ריבאונדים) ו-ואסילי מיצ'יץ' (12) בלטו באנאדולו, שסיפקה מחצית שנייה נהדרת (33:46). מייק ג'יימס אכזב בצד השני עם 7 נקודות, כולן מקו העונשין.
פורסם לראשונה: 22:09, 14.04.23