ים מדר ממשיך לקבל את הקרדיט מז'ליקו אוברדוביץ' – וגם להחזיר לו על הפרקט. הרכז הישראלי הציג אתמול (חמישי) משחק נהדר ב-85:92 של פרטיזן בלגרד על אנאדולו אפס, אלופת היורוליג למי ששכח, במשחק הכנה בבירת סרביה.
מדר קלע 14 נקודות והיה אחד השחקנים המצטיינים של פרטיזן במשחק ההכנה המרגש, שבו נפרדה הקבוצה מהקפטן לשעבר, נוביצה וליצ'קוביץ', שהודיע הקיץ על פרישה. המשחק לא נערך באולם פיוניר, אלא בשטרק ארנה בבלגרד, שהיה מלא ב-15 אלף צופים.
2 צפייה בגלריה
ים מדר
ים מדר
מחמאות מכל עבר. ים מדר
(צילום: האתר הרשמי של פרטיזן בלגרד)
הפרידה מנוביצה וליצ'קוביץ'
מדר, כאמור, ממשיך לקבל קרדיט מאוברדוביץ' והפך לרכז הראשון של הקבוצה, כשהשועל הסרבי מסיט במשחקי ההכנה את קווין פאנטר, הכוכב הגדול, לעמדה מספר 2. מדר ממשיך ביכולת הטובה שלו מהשבועיים האחרונים.
לפני תשעה ימים הוא רשם דאבל-דאבל של 11 נקודות ו-11 ריבאונדים (בתוספת 7 אסיסטים) בניצחון על רדניצקי. לאחר מכן הוא קלע 19 בניצחון המטורף בשלוש הארכות על מונאקו, ובמשחק נוסף סיים עם 9 נקודות אישיות בהפסד לפנרבחצ'ה.
2 צפייה בגלריה
ז'ליקו אוברדוביץ' על הקווים
ז'ליקו אוברדוביץ' על הקווים
נותן אמון ברכז הישראלי. אוברדוביץ'
(צילום: EPA)
"ים מדר ניהל את המשחק בצורה כמעט מושלמת, הוא אחד היהלומים של פרטיזן", פרגנו לישראלי בתקשורת הסרבית והוסיפו: "הוא שחקן מלהיב, יצירתי. בדומה לשבוע שעבר, גם מול אנאדולו הוא הציג יכולת טובה".
לפני ההתמודדות, פרטיזן ואנאדולו ערכו מחווה מרגשת לדושאן איבקוביץ' האגדי, שהלך אתמול לעולמו בגיל 77. 'דודה' אימן את פרטיזן בין 1978 ל-1980 ואת אנאדולו מ-2014 עד 2016, אז פוטר ממנה והחליט לפרוש מאימון.