דרמה גדולה בכדורסל האמריקאי, והפעם לא מדובר על העברה מפתיעה ב-NBA. אדריאן ווז'נרובסקי, כתב הכדורסל הבכיר של ESPN ואחד מאנשי התקשורת המוכרים בעולם, החליט לתלות את העט והמחברת ולעבור לתפקיד הג'נרל מנג'ר של מכללת סנט בונאוונטור.
ווז'נרובסקי בן ה-55, הידוע בכינויו "ווז'", נחשב לאחד הסקופרים הגדולים בתקשורת האמריקאית. הידיעות שלו על העברות וסיפורים ב-NBA הפכו לשם דבר בעולם כולו. יש לציין כי הוא בוגר האוניברסיטה ובעל קשרים חזקים עם ראשיה. בשנים האחרונות הוא אף היה מעורב בגיוס כספים עבור קבוצת הכדורסל שלה. "זוהי הזדמנות של פעם בחיים לחזור לאוניברסיטה ולקהילה שאני אוהב בתפקיד שכזה", אמר ווז'נרובסקי ל-ESPN.
האמת, מדובר בצעד מפתיע, בטח לתפקיד שכזה במכללה לא מוכרת. בוב ברטה, מנהל מחלקת הספורט של סנט בונאוונטור, הביע כצפוי התלהבות מהמינוי: "ווז' הוא האדם המושלם למלא תפקיד חדש זה, המשלב את הידע שלו על המכללה והערכים והרשת העמוקה של קשרים שבנה בעולם הכדורסל".
ווז'נרובסקי עבד ב-ESPN מאז 2017, ולפני כן גם כתב ביאהו ספורטס וב-The Record of Bergen County. "אני פורש מעבודת החלומות ב-ESPN ואסיר תודה באופן בלתי רגיל על הזמן והחוויות שלי לאורך הקריירה", אמר ווז'נרובסקי.