אחרי שהפסידה במשחק הראשון בסדרה, הלילה (בין שלישי לרביעי) פיניקס סאנס חזרה לעצמה עם 109:123 על לוס אנג'לס קליפרס בבית, והשוותה את הסדרה ל-1:1 לפני שהיא עוברת ללוס אנג'לס. עם כל הכבוד לקווין דוראנט שהגיע בטרייד באמצע העונה, הכוכב הראשי של פיניקס היה ונשאר דוויין בוקר, שהלילה הפציץ 38 נקודות והוסיף אליהן 9 אסיסטים. ההופעה שלו הייתה כ"כ מרשימה עד שב-ESPN כינו אותה "מאסטרפיס".
"בזמן הזמן של השנה, צריך להתעלות ולהתאמץ", אמר בוקר בסיום, "הקליפרס עושים המון דברים שלא ראינו אותם עושים בעבר. הם קבוצה מאוד מנוסה שיכולה לעשות כל דבר, אין הרבה קבוצות מתקרבות ליכולות שלה. אני עשיתי את מה שאני יודע, אנחנו קבוצה עם המון כישרון אז ניסיתי להכניס למשחק גם את כריס פול ודוראנט".
2 צפייה בגלריה
קווין דוראנט ודווין בוקר
קווין דוראנט ודווין בוקר
קווין דוראנט עם דווין בוקר
(צילום: Mark J. Rebilas \ reuters)
ברבע השלישי הסאנס רצו 2:12 שסגר את המשחק, בוקר להט ברבע הזה עם 18 נקודות כולל 7/8 מהשדה, הוא גם מסר ארבעה אסיסטים. בסך הכל הוא היה אחראי ל-28 מתוך 33 הנקודות של הסאנס ברבע הזה: "הצלחנו להתאושש ברבע השני מהפתיחה הפחות טובה שהייתה לנו, הרבע השלישי היה מצוין. נצטרך לשפר את היכולות שלנו בפתיחת המשחק.
בוקר סיפר במסיבת העיתונאים שהוא הוציא את העצבים שלו על ההפסד במשחק הראשון במשחק "קול אוף דיוטי". חברו לקבוצה כריס פול גיחך: "זה מה שהם עושים כל היום" ובוקר השיב לו "זה הדור שלנו". בוקר רשם משחק 14 שלו בפלייאוף עם יותר מ-30 נקודות.
2 צפייה בגלריה
דוויין בוקר וקווין דוראנט
דוויין בוקר וקווין דוראנט
משחק גדול שלו. בוקר
(צילום: Mark J. Rebilas \ reuters)
קווין דוראנט, שקלע 25 נקודות, החמיא לבוקר: "זה מרגיש שהוא פוינט גארד שגבוה לעמדה שלו. הוא יכול ליזום בעצמו, להכין מהלכים בשביל אחרים, לחדור בעצמו לעבר הסל ולעשות כל מה שפוינט גארד עושה ברמה הגבוהה. הוא שחקן על, כך שאנחנו חייבים להפיק מכך תועלת ולנצל את היכולות שלו. זה היה משחק שהיינו חייבים לנצח, שמח שעשינו את זה".

"כל הקבוצה מרוויחה"

"כשבוקר משחק ככה, כל הקבוצה מרוויחה מכך", אמר מאמן פיניקס מונטי וויליאמס, "רציתי לתת לו לנוח במהלך הרבע השלישי, אבל הוא לא הפסיק לקלוע. בכל פעם אמרתי לעצמי 'ניתן לו לעשות עוד מהלך אחד".
על המשחק עצמו אמר וויליאמס: "יש הרבה אמוציות במשחקי פלייאוף, ככה זה. אני אוהב את שחקני הקבוצה שלי, הם מרימים אחד את השנים כשקשה וזה סימן לקבוצה טובה ובריאה. ככה צריך לשחק בפלייאוף. במחצית השנייה היינו הרבה יותר קשוחים, ההתקפה שלנו הייתה טובה מאוד ועשתה מהלכים יפים. אבל העצירות שהצלחנו להשיג בהגנה הן אלה שעזרו לנו לפתח מומנטום ונתנו לנו המון אנרגיה להמשך הדרך".