ערב פתיחת העונה ב-NBA, לא שקט בגזרת בן סימונס ופילדלפיה סיקרס: הקבוצה הודיעה היום (שלישי) כי הגארד מושעה ממשחק אחד בעקבות "התנהגות מזיקה" כלפי חבריו לקבוצה. המשמעות היא שסימונס לא ישחק במשחק פתיחת העונה מול ניו אורלינס פליקנס.
בווידאו שהפך לוויראלי, סימונס נראה מתאמן בזלזול כשהוא לובש אימונית והטלפון הנייד שלו נמצא בכיסו. המאמן דוק ריברס זרק אותו מהאימון בעקבות ההתנהגות המזלזלת. עם סיום האימון, כשכל השחקנים וצוות האימון הגיעו לדבוקה כדי לצעוק את שם הקבוצה, סימונס התהלך מאחור ולא התקרב אליהם, וכשהאימון הסתיים הוא היה הראשון להסתלק ממתחם האימונים.
3 צפייה בגלריה
בן סימונס
בן סימונס
בן סימונס. ממשיך להסתבך
(צילום: AP)
כשכוכב פילדלפיה ג'ואל אמביד נשאל הערב על סאגת סימונס בעקבות ההשעיה, הוא אמר לעיתונאים: "לא אכפת לי מהאיש הזה, בכנות. הוא עושה מה שהוא רוצה. אני ממוקד בניסיון לשפר את הקבוצה, לשחק חזק ולנסות להוביל את הבחורים שנמצאים כאן".
אמביד המשיך להדהים ואמר: "בסופו של דבר, התפקיד שלנו הוא לא להיות בייביסיטר על אף אחד. משלמים לנו כדי להיות על הפרקט, לשחק חזק ולנצח במשחקים. לא משלמים לנו כדי להגיע לכאן ולעשות בייביסטר על מישהו".
3 צפייה בגלריה
ג'ואל אמביד
ג'ואל אמביד
הסבלנות שלו אזלה. ג'ואל אמביד
(צילום: AFP)
ב-ESPN דווח כי סימונס מבליט בכל הזדמנות את חוסר רצונו להישאר בקבוצה. כזכור, הוא החרים את מחנה האימונים וביקש לעבור בטרייד. השחקן חתום על חוזה לארבע שנים בעלות כוללת של 150 מיליון דולר.