דני אבדיה ממשיך להתרגל לפורטלנד. הנציג הישראלי ב-NBA דיבר הלילה (בין רביעי לחמישי) עם התקשורת בארה"ב, רגע לפני משחקי ההכנה הראשונים של הקבוצות השונות לעונה שבפתח.
"מרגיש שהאווירה טובה, השחקנים נהדרים", אמר אבדיה לפני תחילת האימון. "אנחנו עובדים קשה, בונים את הכימיה. אני חושב שאנחנו עובדים נכון וכולם שמחים".
2 צפייה בגלריה
דני אבדיה
דני אבדיה
מתרגל למדים החדשים. אבדיה
(צילום: Steph Chambers / GETTY IMAGES NORTH AMERICA / AFP)
כשנשאל מי לדעתו השתפר הכי הרבה בתקופת האימונים, ניסה ללכת בין הטיפות: "לא רוצה להזכיר אדם אחד. אני חושב שכולם השתפרו בקיץ האחרון. לא שיחקתי איתם בשנה שעברה, אז אני לא מכיר את ההבדלים מספיק טוב, אבל היו בחדר הכושר והשתפרו ברמה הפיזית".
על המעבר שלו מוושינגטון לפורטלנד, אבדיה שוב אמר שהוא "מתרגל" והוסיף כי "היה קצת מוזר בהתחלה, אבל קיבלו אותי באהבה בפורטלנד. השחקנים רוצים שאשתפר, וזה מה שצריך כשמישהו מצטרף לקבוצה חדשה. מרגיש שהשחקנים והמאמנים תומכים בי, אני מרגיש בבית".
2 צפייה בגלריה
דני אבדיה
דני אבדיה
"אנסה לעזור המון לקבוצה". אבדיה
(צילום: Steph Chambers / GETTY IMAGES NORTH AMERICA / AFP)
על סט היכולות שלו, אמר הפורוורד הישראלי: "המאמן יודע שאני יכול למסור ולהניע כדור, שאני יכול לרווח את המגרש. אני חושב שינצלו את זה ואנסה לעזור המון לקבוצה".
מי שהחמיא לאבדיה היה אחד מהשחקנים הבולטים של הבלייזרס, אנפרני סימונס: "שיחקנו עם דני בשבועות האחרונים והוא שחקן רב תכליתי. הוא עושה הכל טוב וזה ייתן לנו משהו שונה. הוא קצת כמו אולר שוויצרי, יכול לעשות הכל מהכל".