ספק אם שמענו על סיפור כזה בשנים האחרונות, בטח לא בסביבה הקרובה של ליגת ה-NBA. צ'אנס קומאנצ'י, שחקן הג'י-ליג השייך לסקרמנטו קינגס, וחברתו סאקארי הרנדן בת ה-19 עומדים בפני אישומים של רצח וחטיפת מריאנה רוג'רס, ש"נעלמה במסתוריות" בשבוע האחרון - כך הודיעה הלילה (בין ראשון לשני) רשמית משטרת לאס וגאס.
על-פי המשטרה, שרידי גופתה של רוג'רס בת ה-23, עוזרת רפואית מוושינגטון שנראתה לאחרונה באזור לאס וגאס, נמצאו באזור מדברי בהנדרסון, נבאדה. רוג'רס נעלמה ב-6 בדצמבר ונראתה בפעם האחרונה כאשר היא נמצאת במכונית לצד בת זוגו של השחקן, בלאס וגאס.
1 צפייה בגלריה
צ'אנס קומאנש
צ'אנס קומאנש
סיפור מטורף. קומאנש
(צילום: AP Photo/José Luis Villegas)
בערב שלפני ההיעלמות, קומאנצ'י שיחק ביחד עם קבוצת הג'י-ליג של סקרמנטו, סטוקטון קינגס, במרחק קילומטרים ספורים ממקום ההיעלמות. לפי המשטרה, קומאנצ'י נפגש עם הרנדן ורוג'רס - ומאז היא לא אותרה.
בארה"ב ציינו כי קומאנצ'י אמנם נעצר ללא צו, אך על-פי החוק בקליפורניה אדם יכול להיעצר כך אם ישנו "מידע סביר שהנאשם חשוד בעבירה שדינה מוות או מאסר לתקופה העולה על שנה".
קומאנצ'י (27), בוגר מכללת אריזונה, לא נבחר בדראפט ושיחק במשחק NBA בודד בקריירה - בעונה שעברה במדי פורטלנד. עם פרסום הידיעה על מעצרו הוא שוחרר על-ידי הקינגס. לפני כן הספיק לרשום ממוצעים של 14.2 נקודות ו-7 ריבאונדים בממוצע למשחק.