רגע לפני שמכבי ת"א מתארחת אצל הפועל ת"א למשחק 2 של סדרת גמר הפלייאוף, כתבים מיוון ואיטליה דיווחו היום (שבת) כי הכוכב הגדול של הצהובים ווייד בולדווין סגר סופית בפנרבחצ'ה ויחתום אצלה לשנתיים עם אופציה לעונה נוספת. על פי דיווח אחר, גם בונזי קולסון נמצא בדרכו לטורקיה, כשהוא נקשר במעבר לאנדולו אפס.
הכתב אנדראה קלצוני סיפר ששכרו של בולדווין בפנרבחצ'ה יעמוד על 2 מיליון דולר לעונה. יש לציין שיש לו חוזה במכבי ת"א גם לעונה הבאה, כך שהקבוצה הטורקית תצטרך לשלם עבורו פיצוי. כזכור, לפני כשבועיים דווח בטורקיה כי פנר הגישה הצעה רשמית לבולדווין.
2 צפייה בגלריה
בולדווין
בולדווין
טרם שיחק בפלייאוף. בולדווין
(צילום: עוז מועלם)
בולדווין רשם עונת יורוליג נהדרת והעמיד ממוצעים של 17.4 נקודות (48.3 אחוז מהשדה ו-39.1 אחוז מחוץ לקשת), 4.9 אסיסטים ו-2.5 ריבאונדים למשחק. הוא הוביל את מכבי ת"א לסדרת רבע גמר הפלייאוף מול פנאתינייקוס (3:2), אבל את רובה החמיץ לאחר שנפצע במהלך משחק מספר 1. בגלל הפציעה הזו הוא החמיץ את גמר גביע המדינה מול הפועל ירושלים, בו קבוצתו והפסידה, ועוד לא שיחק בפלייאוף של הליגה.

2 צפייה בגלריה
קולסון
קולסון
מבוקש בשלושה מועדוני יורוליג. קולסון
(צילום: עוז מועלם)
קולוסון, כאמור, נקשר אף הוא במעבר לסגנית האלופה הטורקית אנדולו אפס, כך על פי על פי העיתונאי היווני כריסטוס רפידיס. בשעות האחרונות טוענים דיווחים נוספים כי גם פנרבחצ'ה ופרטיזן בלגרד הצטרפו למירוץ אחר הפורוורד, שמחזיק בחוזה לשנה נוספת במכבי ת"א.
בעונה החולפת קלע קולסון 12.6 נקודות ואסף 5.3 ריבאונדים בממוצע למשחק ביורוליג. בעונה הסדירה בליגת העל, קלע השחקן 11.3 נקודות וקלט 4.6 ריבאונדים. לפני שחתם במכבי ת"א ביולי 2022, לבש את מדי פינאר קרשיאקה הטורקית.
קטש: ״לא שיחקנו יפה, מצאנו את הדרך לנצח״
(באדיבות ONE)