לברון ג'יימס יכול להיות מרוצה. האמת, גם אוהדי הלייקרס. ברוני, בנו של 'המלך', ממשיך בהתקדמות שלו בליגת הקיץ והלילה (בין חמישי לשישי) רשם את משחקו הטוב ביותר במדים הצהובים-סגולים בניצחון הדרמטי 89:93 על קליבלנד.
ברוני סיפק 13 נקודות (5 מ-10 מהשדה, 1 מ-3 לשלוש), 5 ריבאונדים, 3 אסיסטים ו-2 חסימות ב-25 דקות והראה לא מעט ניצוצות (משחק שני רצוף בו הוא קולע בספרות כפולות). גם ברשתות החברתיות התלהבו ולא מעט מאוהדי הלייקרס צייצו: "איפה כל ההייטרים עכשיו?".
1 צפייה בגלריה
ברוני ג'יימס
ברוני ג'יימס
ברוני ג'יימס, הלילה מול קליבלנד
(צילום: Candice Ward / GETTY IMAGES NORTH AMERICA / AFP)
בפיגור 89:84, שלוש דקות לסיום ברוני קלע שלשת קלאץ' בסטפ-בק שהזכיר את אבא וראה את לדטון קנצ'ט מוסיף שש נקודות נוספות בדרך למהפך. שלשה, למי ששואל, זה מצרך יקר עבור ג'יימס ג'וניור אחרי שפתח את משחקיו בליגת הקיץ עם 0 מ-15 מחוץ לקשת.
זה היה הניצחון השני ברציפות של הלייקרס בליגת הקיץ ומשחק שני טוב לברוני, שספג מהרגע הראשון קיטונות של זלזול מצד שחקנים ואוהדים על כך שהוא מתאים ל-NBA.
לפני ארבעה ימים כוכב בוסטון וה-MVP של סדרת הגמר האחרונה, ג'יילן בראון, נתפס על חם על-ידי מצלמות הטלוויזיה כשהוא אומר על ברוני: "אני לא חושב שהוא מקצוען". קייסיר גונדרזיק, שחקנית ה-WNBA, שישבה לצידו במהלך ההפסד ההוא של הלייקרס לסלטיקס, השיבה: "אני חושבת שהוא יהיה בקבוצת "ג'י-ליג", אבל בראון השיב לה: "לא נראה לי. הוא יהיה בלייקרס רק בגלל השם שלו".
לאחרונה אמר עליו דיין ג'ונסון, מאמנו בליגת הקיץ: "הוא עוד מנסה למצוא את הדרך שלו, כדי להרגיש בנוח. לא צריך לדאוג לו, הוא יהיה בסדר גמור. ראיתי אותו קולע, ראיתי אותו משחק. אני בטוח שהוא יהיה מוכן לעונה".
ביקור בביתו של ניקולה יוקיץ'
(צילום: זאב אברהמי)