יומיים לאחר שהפסידה לה 105:103, פורטלנד נקמה הלילה (בין ראשון לשני) בניו אורלינס עם 103:125 ביתי - ניצחון הבכורה שלה העונה ששיפר את מאזנה ל-2:1.
דני אבדיה, שקלע שתי נקודות בלבד בהפסד לניו אורלינס, הגיע הפעם - במשחק הרשמי השלישי שלו במדי פורטלנד - ל-11 נקודות, אבל זה שוב היה באחוזים רעים (4 מ-12 מהשדה ו-1 מ-5 מהשלוש). בשני משחקים רצופים מול ניו אורלינס קלע אבדיה רק 5 מ-21 זריקות, כולל 1 מ-8 משלוש.
2 צפייה בגלריה
ליוואי רנדולף
ליוואי רנדולף
רק 9.1 אחוז מהשלוש. אבדיה מול דניאל טייס
(צילום: Jaime Valdez-Imagn Images)
במשחק הראשון של פורטלנד העונה, בו הובסה על ידי גולדן סטייט, אבדיה דייק ב-4 מ-10 מהשדה, כך שהוא עומד העונה על 29 אחוז בלבד מהשדה (כולל רק 9.1 אחוז מהשלוש) - הכי נמוך מבין שחקני פורטלנד ששותפו ביותר משש דקות בממוצע למשחק.
"אני צריך להריץ מהלכים בשבילו ולייצר לו זריקות", הודה בסיום מאמן הבלייזרס צ'ונסי בילאפס. "אבל יותר מהכל, כולנו מנסים פשוט להכיר את דני, והוא אותנו". אבדיה הוסיף הלילה 6 ריבאונדים, 3 אסיסטים, חטיפה, איבוד ומדד 21 ב-30 דקות על הפרקט.
למרות הקליעה החלשה, יש לציין שהישראלי ללא ספק משפר את פורטלנד, כשהוא אחד משני שחקנים בלבד בקבוצה שיש להם מדד חיובי עד כה. הישראלי עומד על 3.3 בממוצע למשחק והגארד אנפרני סיימונס, שקלע 27 נקודות הלילה, עומד על 4.3 בממוצע למשחק.
2 צפייה בגלריה
ליוואי רנדולף
ליוואי רנדולף
משפר את פורטלנד. אבדיה שומר על וויליאמסון
(צילום: AP Photo/Howard Lao)
סימונס אמר לאחר המשחק: "לקראת הרבע השלישי, כולנו הצטופפנו פנימה והיינו כזה, 'זה הזמן להגדיל את היתרון ולהקשות עליהם לחזור'. כי ידענו ששם פישלנו במשחק קודם. עשינו את זה, ואני חושב שביצענו את זה בצורה מושלמת". ואכן, הבלייזרס בנו יתרון של 22 נקודות ברבע השלישי ואף הובילו ב-24 ברבע האחרון.
פורטלנד תשחק בסקרמנטו בלילה שבין שני לשלישי (4:00), ואבדיה יקווה להזכיר את יכולת הקליעה שלו מהעונה שעברה (50.6 אחוז מהשדה, 37.4 אחוז מהשלוש), שהייתה הטובה ביותר שלו בארבע השנים בוושינגטון וויזארדס.