מעטים האנשים שהיו מוכנים לוותר על 40 מיליון דולר. שאקיל אוניל הוא אחד מהם. הסנטר האגדי סיפר בפודקאסט בו לקח חלק בארצות הברית כי עלבונות קשים שספג מאישה מבוגרת גרמו לו לוותר על חידוש החוזה שלו עם חברת ההלבשה ריבוק.
אלוף ה-NBA סיפר כי אחרי אחד המשחקים שלו בליגה הטובה בעולם אותה אישה מבוגרת החליטה לקלל אותו ("חתיכת חרא", בן ז***") כשיצא מהאולם. כששאל אותה למה היא מתנהגת כך, האישה אמרה שזה מכיוון שנעל הכדורסל על שמו שמייצרת ריבוק כל כך יקרה שלא כל אחד יכול לקנות אותה.
2 צפייה בגלריה
שאקיל
שאקיל
שאקיל
(צילום: AP)
"היו לי 2,000 דולר בכיס, ואמרתי לאותה גברת 'אני לא קובע את המחיר של הנעליים, קחי כסף'. היא העיפה את הכסף מהידיים שלי, וצעקה 'למה אתם לא מייצרים נעליים שכל אחד יכול להרשות לעצמו?'", סיפר אוניל.
זה היה הרגע בו החליט הסנטר שלא להאריך את החוזה שלו עם ריבוק: "אמרתי לעצמי שהיא צודקת, אז באותו יום נפרדתי מריבוק ופתחתי מותג משלי. אמרתי לאנשי ריבוק שייקחו את הכסף זה לא מעניין אותי. המשכתי ללבוש את הנעל שלהם באותה עונה כי הייתי תחת חוזה, אבל התחלתי לצד זה לייצר נעליים וביגוד משלי".
2 צפייה בגלריה
אוניל. מכר נעליים בזול
אוניל. מכר נעליים בזול
אוניל. מכר נעליים בזול
(צילום: mct)
שאק הוסיף על כל התהליך: "פניתי לרשת האהובה עליי, וולמארט, ועשינו יחד עסקה. הנעליים שלי היו בכל החנויות שלהם ונמכרו במחירים שנעו בין 19 ל-29 דולר. מאז מכרנו מעל ל-400 מיליון זוגות. זה לא שילדים לא רוצים לנעול נעליים ב-20 דולר, אלא שהם לא רוצים לנעול נעליים שנראות כאילו הן שוות 20 דולר".