לא מעט קבוצות NBA ערכו הערב (שני) את היום הפתוח לתקשורת שלהן, וביניהן גם וושינגטון וויזארדס של דני אבדיה. הפורוורד הישראלי דיבר על ראסל ווסטברוק, שעזב את הבירה האמריקאית לטובת הפרויקט המסקרן של לברון ג'יימס בלוס אנג'לס לייקרס.
"למדתי המון בעונת הרוקי שלי. ווסטברוק הפך אותי לשחקן חזק יותר מבחינה מנטלית, הוא דרש ממני הרבה ואני רוצה להודות לו על זה. אני מוכן לשחק בכל תפקיד שהוויזארדס יצטרכו ממני העונה", אמר אבדיה.
1 צפייה בגלריה
דני אבדיה
דני אבדיה
אבדיה במהלך היום הפתוח לתקשורת
(צילום: AFP)
על העונה שמצפה לו ולקבוצתו, הוסיף: "אני חושב שאנחנו הולכים לעשות דברים מיוחדים העונה. אני מתרגש לראות מה הקבוצה הזו שווה".
מי שעמד במרכז יום התקשורת היה כוכב וושינגטון, בראדלי ביל, שהודה כי לא התחסן נגד נגיף הקורונה: "אני לא מרגיש לחץ להתחסן, אי אפשר להכריח אף אחד להכניס דברים לגוף שלו. יש לי שאלה לאנשים שהתחסנו, ואני מניח שרבים בחדר מחוסנים, איך הם נדבקו בנגיף בכל זאת?".
כשאחד העיתונאים ענה לו שזה נכון, אבל הסיכויים של מי שהתחסן ונדבק למות נמוכים משמעותית מאלה שלא התחסנו, ביל עצר וחשב, ואז אמר: "אבל עדיין אתם יכולים להידבק ולהעביר את זה הלאה". ביל גם סיפר שנדבק בעבר בנגיף, וזאת הסיבה שלא טס עם נבחרת ארה"ב לאולימפיאדה: "לא הייתי חולה או משהו, רק איבדתי את חוש הריח. אני סומך על הגוף שלי שפיתח נוגדנים לקורונה".
בכל מקרה, על פי התשובות והציניות של ביל לדברים, נראה שהוא לא מתכוון להתחסן בקרוב. המשמעות של הדבר היא שהוא יחסר לוושינגטון במשחקי החוץ נגד ניו יורק ניקס, ברוקלין נטס וגולדן סטייט, מכיוון שבאותן ערים נאסר על שחקנים לקחת חלק במשחקים באולמות סגורים.