דני אבדיה ממשיך להתאקלם לחיים כשחקן פורטלנד. אחרי שהוצג בשבוע שעבר כשחקן החדש של הבלייזרס הלילה (בין שבת לראשון) הוא הגיע ללאס וגאס כדי לצפות במשחק של הקבוצה במסגרת ליגת הקיץ ועל הדרך התראיין לאתר הרשמי של הקבוצה.
"אני שחקן שחווה התפתחות מאוחרת", אמר אבדיה. "כשהגעתי ל-NBA התמקדתי בעיקר בפן ההגנתי וההתפתחות ההתקפית הגיעה בהמשך. עם הזמן צברתי ניסיון וחבריי לקבוצה וגם המאמנים החלו להאמין בי ולסמוך עליי יותר - מה שאיפשר לי לבלוט. אני מקווה שכך יהיה גם בפורטלנד. חוויתי עליות וירידות בתקופה שלי בליגה, אבל בעונה שעברה הראיתי מה אני יודע".
1 צפייה בגלריה
דני אבדיה והגופייה החדשה
דני אבדיה והגופייה החדשה
דני אבדיה והגופייה החדשה
(צילום: חשבון ה-X של פורטלנד טריילבלייזרס)
עוד הוסיף על עצמו: "אני שחקן שיכול לעזור לקבוצה לנצח. אני יכול לעשות כל מה שצריך". על מאמנו החדש, שחקן העבר צ'ונסי בילאפס: "אני מאוד מתרגש לשחק תחתיו. הוא מאמן מצוין והיה שחקן ענק. אני מקווה שאוכל ללמוד ממנו". על חבריו החדשים: "פגשתי היום חלק מהם. נראה לי שתהיה לנו קבוצה שכיף לראות. אנחנו קבוצה צעירה וטובה, ונראה לי שזה כל מה שצריך בשביל כדורסל טוב".
בנוסף, אבדיה התייחס שוב להודעה על המעבר מוושינגטון לבלייזרס, שתפס אותו בהפתעה: "בלילה של הדראפט הלכתי לישון וביקשתי מאבא שלי שיעיר אותי אם קורה משהו חריג - ואז זה קרה. זו הייתה הפתעה גדולה מאוד, ולא בטעם טוב, אבל כשאני חושב על זה אני מקבל הזדמנות לשחק בקונפרנס המערבי, וזה נחמד. בכל קבוצה בה אשחק אנסה להיות השחקן הטוב ביותר שאני יכול להיות".
"הייתי ארבע שנים בוושינגטון וזה היה מסע יפה. עכשיו אני מגיע למקום חדש ומקווה להראות מה אני יודע ולעזור לקבוצה. אני מאוד מתרגש להתחיל את הדרך החדשה שלי בפורטלנד".
אבדיה שיחק בוושינגטון במשך ארבע עונות לאחר שנבחר על ידיה במקום התשיעי בדראפט ה-NBA של 2020, ובעונה החולפת הוא חווה פריצה גדולה עם ממוצעים של 14.7 נקודות (50 אחוז מהשדה ו-37 אחוז מהשלוש) ו-7.2 ריבאונדים.
צפו בשחקנה החדש של מכבי ת"א בימיו במכללת קנטאקי
(ONE)